وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلینزمن: من لوو را راضی کردم سرمربی مانشافت شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی تیم ملی امریکا اذعان کرد او لوو را مجاب به نشستن روی نیمکت مانشافت کرده است. 

 

یورگن کلینزمن فاش کرد تابستان 2006 به شهر محل زندگی یواخیم لوو رفته و مصرانه از او خواسته است سکان هدایت تیم ملی آلمان را در دست بگیرد.

به گزارش Goal، کلینزی که بین سال‌های 2004 تا 2006 مانشافت را رهبری می‌کرد و لوو را به عنوان دستیار در کادر فنی خود داشت، در کتاب زندگینامه‌اش با نام "فوتبال بدون مرز" نوشت:

“یک روز تا شوارتزوالد رانندگی کردم زیرا می‌خواستم یوگی را ببینم و او را راضی به پذیرفتن پست سرمربیگری تیم ملی کنم. به او گفتم: همین جا در هتل می‌نشینیم و تا وقتی که توصیه‌ام را قبول نکنی من هیچ جا نمی‌روم.
 

او که از سال 2011 سکان هدایت تیم ملی امریکا را در دست دارد، افزود:

“موضوع اصلا این نبود که او نگران است مبادا برای این جایگاه مناسب نباشد بلکه به من گفت: یورگن، این کار را نکن. ما هر دو با هم این تیم را پایه ریزی کردیم و به اینجا رساندیم و در کنار هم است که کادر فنی خوبی تشکیل می‌دهیم. اما در نهایت سه روز بعد پاسخ مثبت داد.
 

گفتنی است لوو در این میان توانسته عنوان موفق‌ترین سرمربی تاریخ فدراسیون فوتبال آلمان را از آن خود کند.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
MEHDI ZAHERI یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 11:25

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد