وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ابراز احساسات کلینزمن بعد از کسب عنوان کاپیتانی افتخاری

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اسطوره سابق تیم ملی آلمان به خدماتی که برای کشورش انجام داده می‌بالد.  

چهل و دومین مجمع هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال آلمان امروز با حضور میهمانانی از کابینه دولت فدرال و در رأس آنها خانم آنگلا مرکل در شهر ارفورت برگزار شد.

به گزارش dfb.de، در این نشست عنوان کاپیتان افتخاری تیم ملی آلمان به یورگن کلینزمن اهدا شد. او در مورد احساسش بعد از دریافت این جایزه گفت:

“فوتبال خیلی چیزها در زندگی‌ام به من داد؛ تیم ملی همواره برایم محور ثبات بود و جایگاه کاملا ویژه‌ای در زندگی‌ام داشت؛ لحظات فراموش‌نشدنی، آشنایی‌ها و دوستی‌های باارزشی را برایم میسر ساخت. من همواره به اینکه کشورم و فدراسیون فوتبال آلمان را نمایندگی کردم بالیده‌ام و حال افتخار جدیدم کسب این عنوان با ارزش است.
 

گفتنی است کلینزمن با 108 بازی ملی و 74 گل، مدال برنز در المپیک 1988 سئول، قهرمانی جام جهانی 1990 ایتالیا و قهرمانی جام ملت‌های اروپا 1996 به عنوان بازیکن برای ژرمن‌ها افتخارآفرینی کرد؛  در جام جهانی 2006 که به میزبانی آلمان برگزار می‌شد مانشافت را رهبری کرده و به مقام سوم رساند و در حال حاضر هم سکان هدایت تیم ملی امریکا را در دست دارد.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
MEHDI ZAHERI جمعه 14 آبان 1395 ساعت 10:40

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد