وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

انتقاد شدید مهمت شول از سانچز، کومان و گرین

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بازیکن و ملی پوش سابق بایرن از سطح بازی 3 جوان بایرن به شدت انتقاد می کند ولی رومینگه باور دارد آنها در حال پیشرفت هستند. 

 

به نقل از fussball.news، به مانند ینس لمن، مهمت شول نیز از سطح کیفی بازیکنانی چون رناتو سانچز و کینزلی کومان انتقاد می کند.

چهارشنبه بایرن در چارچوب دیدار های جام حدفی دی اف بی پوکال برابر آگزبورگ قرار گرفت و توانست در نهایت با نتیجه 3 بر 1 حریف خود را شکست دهد ولی شول که به عنوان کارشناس تلویزیونی فعالیت دارد از سطح حرفه ای 3 جوان بایرن انتقاد می کند، شول گرچه معتقد است بایرن در برگشتها و دفاع خوب عمل کرد ولی سانچز و کومان بیش از اندازه با توپ بازی می کنند و آن را نگه می دارند کاری که دیگر بازیکنان بایرن انجام نمی دهند و این نشان می دهند آنها به دنبال خواسته خود هستند، همچنین شول در مورد کومان اضافه می کند که او بی دلیل سعی در حفظ توپ دارد.

همچنین در ادامه شول از شرایط جولیان گرین  راضی نیست و سطح بازی او را در اندازه بایرن مونیخ نمی داند و به طور کلی 3 جوان حال حاضر بایرن را دارای سرعت و عملکرد ضعیف تری در مقایسه با سایر مهره های بایرن دارند.

” 3 بازیکن که دو تن از آنها بیش از حد با توپ کار می کنند و دیگری که حضور مفیدی ندارد، دیگر بازیکنان سریع هستند ولی این 3 بازیکن باعث از دست رفتن حملات می شوند
 “

با توجه به حضور کینگزلی کومان و داگلاس کاستا برای جانشینی فرانک ریبری و آرین روین در آینده بایرن ولی شول آنها دارای چنین کیفیتی نیستند و نمی شود پیش بینی کرد بتوانند با خواسته بایرن جامه عمل بپوشانند.

با وجود انتقاد تند شول از جوانان بایرن ولی کارل هاینس رومینگه باور دارد که آنها هنوز راه زیادی دارند و باید به آنها فرصت دار تا به شرایط کیفی مورد نظر برسند

” شما باید بپذیرید که آنها جوان هستند و اجازه پیشرفت به آنها بدید، هیچگاه یک بازیکن در سن 18 تا 20 سال نمی تواند در سطح جهانی باشد.
 “

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد