وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ 3 - 1 آگسبورگ؛ صعود باواریاییها به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مونیخی ها موفق شدند 3 بر یک آگسبورگ را شکست دهند و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کند.  

دو تیم بایرن مونیخ و آگسبورگ در دور 1/16 نهایی جام حذفی آلمان به مصاف هم رفتند. بازی از ساعت 22:15 چهارشنبه و در ورزشگاه آلیانس آرنا آغاز شد.

بایرن شروع فوق العاده ای داشت. فقط 2 دقیقه از بازی گذشته بود که کاپیتان لام روی پاس مولر با یک شوت بسیار خوب دروازه هیتز را باز کرد. بازی با مالکیت تیم میزبان پیش می رفت. بایرن موقعیت های مختلفی را به وجود می آورد اما برای رسیدن به گل کافی نبود. از آنطرف زردپوشان آگسبورگ در بازیسازی و خلق موقعیت عاجز بودند. یولیان گرین جواب اعتماد آنچلوتی را در دقیقه 42 داد؛ بار دیگر روی پاس مولر، مهاجم جوان و آمریکایی بایرن دروازه آگسبورگ را باز گرد. باواریایی ها نیمه اول را راحت و بدون دردسر با برتری 2 بر صفر به پایان رساندند.

بازی در نیمه دوم پرهیجان تر آغاز شد. در دقیقه 48 یک پنالتی به سود تیم مهمان که کاملا در نیمه اول بی خطر بود، گرفته شد. کو جا چئول هافبک کره ای آگسبورگ ضربه پنالتی را زد اما توپش با واکنش فوق العاده نویر همراه شد. حدود 10 دقیقه از پنالتی آگسبورگ گذشته بود که این بار روی بازیکن بایرن در محوطه جریمه خطای پنالتی اعلام شد. مولر پس از دادن 2 پاس گل این بار تصمیم گرفت روی ضربه پنالتی گلزنی کند که موفق نشد و یک پنالتی هم برای بایرن از دست رفت. بازی با مالکیت توپ بایرن جلو می رفت اما شاگردان شوستر در حملاتشان خطرناک و زهردار ظاهر می شدند. سرانجام در دقیقه 69 آگسبورگ توسط زوج بازیکنان کره ای اش یعنی کو و جی موفق به گلزنی شد. جی دونگ وون روی پاس کو جا چئول دروازه نویر را باز کرد. هولگر بداشتبور پس از مدت ها مصدومیت در دقیقه 81 به جای هوملس وارد میدان شد. 2 دقیقه بعد هم ویدال به جای سانچز به بازی آمد. بازی در دقایق پایانی اش گل داشت. داوید آلابا که در دقیقه 89 وارد میدان شد دروازه هیتز را در دقیقه 93 فرو ریخت.

بازی دو تیم در نهایت با پیروزی 3 بر یک باواریایی ها به پایان رسید. بایرن با این پیروزی به مرحله 1/8 نهایی جام حذفی صعود کرد.

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 6 آبان 1395 ساعت 01:44

تبریک به همه بایرنیهای عزیز بازی خوبی بود خیلی کیف کردم به خصوص که ناخدا لام دقیقه دو گل زد امیدوارم همه حریفان راشکست بدهیم ودر هرسه جام قهرمان بشویم،خواهشا این افراد طرفدارنما را به وب راه ندهید امسال غارسلونا چیزی نمیشه

امیر پنج‌شنبه 6 آبان 1395 ساعت 08:47

تبریک بابت پیروزی ..
ای کاش مسئولان باشگاه به دنبال فردی پس از نویر باشند...
همه عالی بودند..مولر فقط

من فقط بایرنیم پنج‌شنبه 6 آبان 1395 ساعت 10:14

امسال اگه خدا بخوار اگه بخواد گوش شیطون کر داریم بی مصدوم پیش میریم اگر مصدوم ندیم چمپیونز تقریبا گرفتنش مثل بوندس لیگا میموه برا ما روبری راست وچپ کاستا لوا کومن ویدال تیاگو .یاخدا تیم بدون مصدوم دیوونه کننده میشه به افتخارشون MIA SAN MIA

hosin پنج‌شنبه 6 آبان 1395 ساعت 11:07

اره

رضا المانی پنج‌شنبه 6 آبان 1395 ساعت 12:51

زنده باد بایرن کبیر

جواد جمعه 7 آبان 1395 ساعت 13:09

به نظرم مولر رو بفروشیمش! وفاداریش هم به درد خودش میخوره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد