وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نویر: بایرن هنوز در روزهای خوبش قرار ندارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ با وجود صدرنشینی در بوندسلیگا هنوز نتوانسته در این فصل، تداوم خیره کننده چند فصل گذشته را به نمایش بگذارد.   

 
بایرن شنبه گذشته پس از دو تساوی متوالی برابر کلن و فرانکفورت، توانست گلادباخ را شکست داده و به صدرنشینی خود ادامه دهد. مونیخی ها در جام حذفی باید به مصاف آگسبورگ بروند.

نویر، گلر ملی پوش بایرن، در نشست خبری این بازی گفت: «هر اشتباهی می تواند به ضررتان تمام شود و پایانی برای حضورتان در جام حذفی باشد؛ اما می دانیم که رسیدن به فینال این بازی ها چه لذتی دارد و می خواهم این فصل نیز در فینال باشیم.

آگسبورگ حریفی ناخوشایند برای هر تیمی است. آن ها واقعا تیم متحدی دارند؛ همچنین این بازی یک دربی است و همیشه در دربی ها جو خاص است. باید نشان دهیم چه کارهایی می توانیم بکنیم.

در بازی های اخیر در بهترین فرممان نبوده ایم و معتقدم بایرن هنوز به روزهای خوبش نرسیده است. این مشکلی است که باید درباره اش فکر کنیم؛ اما اطمینان دارم که به بهترین فرممان باز می گردیم.

از بازی مقابل مونشن گلادباخ واقعا لذت بردم. در کنترل توپ عالی بودیم. هنوز در ابتدای دوران آنچلوتی هستیم و در ادامه بهتر خواهیم شد.»
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد