وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ آماده تمدید قرارداد روبن و ریبری

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارل هاینس رومنیگه عنوان کرد که تیم بایرن مونیخ آماده مذاکره با آرین روبن و فرانک ریبری برای تمدید قرارداد می باشد.  

به گزارش soccerway قرارداد هر دو وینگر تیم بایرن مونیخ در پایان فصل به اتمام می رسد، اما رومنیگه تایید کرد که بایرن مونیخ آماده تمدید قرارداد این دو بازیکن است.

رومنیگه در مصاحبه خود گفت:

“ما در آینده ای نزدیک با آنها مذاکره می کنیم، اما یک اعلان عمومی نخواهیم داشت که دقیقا چه زمانی با آنها وارد مذاکره می شویم. شیوه کار ما به این شکل نیست که برای مذاکرات خود همه را دعوت کنیم. کاملا مشخص است که روبن اکنون در سطح بسیار بالایی قرار دارد.
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
باقر یکشنبه 2 آبان 1395 ساعت 23:36

رومنیگه می خواهد ببیند دیگه مصدوم میشه یا ن اگر مصدوم بشه باز دیگه تمدید بی تمدید .ولی ای کاش تمدید کند

من فقط بایرنیم دوشنبه 3 آبان 1395 ساعت 11:08

بهترین زوج تاریخ فوتبال باید تمدید کنن.با اخلاق سرعتی کاستا و کومن خیلی کار دارن تا برسن .مردونه چه حالی کردم وقتی روبن و تو ترکیب اصلی میبینم انگار با توپ معجزه میکنه و وقتی تو تیم باشه انگار دو سه نفر تو تیم زیاد تر داریم ارزو تمام طرفدارا اینه که روبری رو دوباره باهم ببینن تو بازی واقعا غیر قابل مهار میشن.حتی اگر مصدوم نشن تا سه سال دیگه جا دارن.و خیلی زشته که این دوتا به خاطر بایرن از تیم ملی خداحافظی کردن و حالا بایرن برای قراردادشون معطل کنه هی.MIA SAN MIA

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد