وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

برنات : دوست دارم روزی به اسپانیا برگردم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، خوان برنات مهره اسپانیایی بایرن با اینکه از حضور در بایرن و آلمان رضایت کامل دارد ولی دوست دارد روزی به کشور خود برای ادامه فوتبالش برگردد.  

به نقل از spox، چندی پیش بداشتوپر در مصاحبه ای انتقادی نسبت پپ گواردیولا سرمربی پیشین بایرن، شرایط خود را عاری از اشتیاق لازم برای بازگشت و حضور در میدان عنوان کرده بود ولی خوان برانت با رد نظر هم تیمی خود شرایط متفاوت تری را بازگو می کند:

” پپ همیشه به من در زمان مصدومیت سر می زد و به بوناونتورا (بدنساز وقت بایرن) در مورد مراقبت در مورد من گوشزد می کرد، او این رفتار را با همه داشت.
 “

برنات همچنین کار تحت هدایت هدایت کارلو آنچلوتی را عالی و او را مربی بسیار بزرگی می داند:

” آنچلوتی کاملا به بازیکن ها نزدیک است و با زیاد صحبت می کند شما این را احساس می کنید او مربی بزرگی است
 “

برنات در ادامه از شرایط خوب خود در بوندسلیگا یاد می کند ولی از امید خود برای بازگشت دوباره به اسپانیا نیز می گوید:

من در مونیخ راحت هستم، اما اسپانیا کشور و خانه من هست دوست دارم روزی به آنجا برگردم.

خوان برنات 23 ساله در سال 2014 از والنسیا با مبلغ 10 میلیون یورو به بایرن مونیخ پیوست.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد