وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: گریزمان هنوز به بازیکن بزرگی تبدیل نشده

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فرانک ریبری، وینگر تند و تیز و فرانسوی بایرن مونیخ در اظهار نظری عجیب گفت که گریزمان هنوز تبدیل به بازیکن بزرگ و طراز اولی نشده است.    
ریبری در سال 2014 از تیم ملی فرانسه خداحافظی کرد و آنتوان گریزمان جانشین او شد اما ریبری هنوز معتقد است گریزمان باید سالهای سال خودش را در سطح اول ثابت کند. 

ریبری گفت: "شما زمانی می توانید توانایی های او را تحسین کنید و به او تبریک بگویید که 10 الی 12 سال در بالاترین سطح بازی کند وگرنه از نظر من در حال حاضر هنوز او تبدیل به بازیکن طراز اولی نشده است. شاید طی 10 سال گذشته، من را می توان جزء بهترین بازیکنان جهان خطاب کرد اما در حال حاضر به خاطر مصدومیت در شرایط آرمانی نیستم". 

ریبری 80 بار پیراهن تیم ملی فرانسه را بر تن کرده است و موفق به زدن 16 گل شده است اما طی دو سال اخیر درگیر مصدومیت بوده است و از سال 2014 تنها در 45 بازی به میدان رفته است.
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
من فقط بایرنیم پنج‌شنبه 22 مهر 1395 ساعت 07:06

هرچی فرانکی بگه درسته همین الانش تو فرانسه ریبریا بیشتر قبول دارن تا گریزمن بزارین ی چند وقت بگذره تا ببینیم کی بهتره بازی برگشتیم هست گر بایرن اتلتیک رو تو خونه با کمتر از اختلاف دو سه تاگل نبرد هرچی خاستین به من بگین.گریزمن ی ریبری کوچیکه پس اتلتیکوییها ساکت من تو طرفداری ممنوع الورود شدم ولی اگه میتونستمبرم دهن اتلتیکوییها رو سرویس میکردم که دیگه به ریبری فوش ندن

جواد پنج‌شنبه 22 مهر 1395 ساعت 20:27

ریبری موقعی که 25 سالش بود که میشه سن الان الان گریزمان هست، خیلی بهتر بود!
گریزمان اصلا بلد نیست با پای غیر تخصصیش شوت بزنه و بازی کنه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد