وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر ژرمنها پس از پیروزی برابر جمهوری چک

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دیشب در مرحله مقدماتی جام جام جهانی 2018 تیم ملی فوتبال آلمان با سه گل تیم ملی فوتبال جمهوری چک را شکست داد. در ادامه نظر ژرمنها را راجع به این دیدار می خوانید.  

 

 

یواخیم لو:

در یک بازی پیچیده و سخت به پیروزی رسیدیم و باید به مردانم تبریک بگویم. فوق العاده بازی کردیم و حریف نتوانست در جنگ تاکتیکی از ما سبقت بگیرد. تیم حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم و باید بگویم که آلمان قبل از آغاز این بازیف به پیروزی رسیده بود و این پیروزی برای ما چندان هم غیر قابل پیش بینی نبود.

به نظر نباید در مولر به دنبال دلیل خاصی باشیم. هر مهاجمی دوران مختلفی دارد. دورانی که گل نمی زند و بدشنانسی می آورد. این دوران برای مولر در یورو 2016 رخ داد. اما او بازیکنی است که همیشه گل می زند و این را در بازی با جمهوری چک نشان داد. از جام جهانی 2010 او آمار خوبی در گلزنی در بوندسلیگا و تیم ملی داشته است. این طبیعی است که او به فازی به مانند یورو 2016 برود.

گوتزه شانس بزرگی در نیمه اول داشت و خیلی تلاش کرد،در دقایق از بازی نیز او بیش از اندازه در آفساید قرار داشت، فرم او رو به بهبود است.

 

توماس مولر:

ما می توانستیم امروز گلهای بیشتری به ثمر برسانیم، بازی بزرگی را به نمایش گذاشتیم، می خواهیم از هوادارانمان به خاطر بوجود اوردن این جو خوب تشکر کنم، اینگونه بازی کردن برای المان سرگرم کننده تر است ، باید سخت کار کنیم و دوباره و دوباره امتحان کنیم.

 

جروم بواتنگ:

با استفاده از کارهای ترکیبی خیلی خوب، توانستیم موقعیت‌‌‌های گل‌‌ خطرناک زیادی را بوجود آوریم. در این زمینه آنقدر خوب کارکردیم که چک‌ها پیوسته مجبور به دوندگی زیاد شدند. در مجموع همه بازی خیلی خوبی از ما مقابل حریف دیدند. البته می‌توانستیم با تعداد گل‌های بیشتری نیز بازی را به پایان رسانیم.

 

متس هوملس:

من و جروم در عقب زمین همواره راهکارهای خوبی پیداکردیم. به اضافه این که هم‌تیمی‌های ما دوندگی‌های خیلی خوبی داشتند. در حالیکه قبلا در آخرین مسابقات انتخابی، شروع به کار خوبی نداشتیم. اما این بار تلاش کردیم متفاوت ظاهر شویم. در شرایط کنونی بسیار دقیق عمل می‌کنیم  و اوضاع و احوال تیم هم خوب است. بازی که امروز انجام دادیم، کلی شور و شعف ایجاد کرد و جو ورزشگاه هم بسیار عالی بود.

 

بندیکت هوودس:

خیلی خوب بودیم. هم در دفاع عالی کارکردیم و هم در حمله خوب شرکت کردیم. برد 3 بر صفر هم به عبارتی می‌گوید باید از بازی راضی باشیم. پاس‌های که دو مدافع میانی ما دادند، فوق‌العاده بود. توپ‌های که برای دیگر هم‌تیمی‌ها، بسیار لذت‌بخش بودند.

 

مسوت اوزیل:

بازی بسیار لذت بخشی انجام دادیم، ما می خواستیم با انجام دادن یک بازی خوب طرفداران را خوش حال کنیم و موفق شدیم با یک عملکرد فوق العاده پیروز این میدان شویم. در حال حاضر به دیدار سشنبه شب خود فکر می کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد