وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کومان و سانچز در لیست اولیه نامزدهای جایزه پسر طلایی اروپا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، 40 بازیکن جوان برگزیده برای دریافت عنوان پسر طلایی اروپا در سال 2016 انتخاب و معرفی شدند.  

عنوان "پسر طلایی اروپا"، جایزه ای است که از سال 2003 به بهترین بازیکن زیر 21 سال شاغل در اروپا داده می شود و برنده آن از طریق رای گیری مشخص می شود. لیونل مسی، وین رونی، سرخیو آگوئرو و پل پوگبا از جمله برندگان این عنوان مهم بوده اند. سال گذشته نیز آنتونی مارسیال با درخشش در منچستریونایتدِ فن خال موفق به کسب این جایزه شد. دقایقی قبل، روزنامه ایتالیایی TuttoSport لیست اولیه نامزدهای دریافت این جایزه در سال 2016 را منتشر کرد.
به گزارش سایت BleacherReport، بوندسلیگای آلمان با 9 نماینده، لیگ برتر انگلستان با 8 نماینده و لالیگای اسپانیا و سری آ ایتالیا هر کدام با 4 نماینده در این لیست حضور دارند. لیست 40 نفره نامزدهای دریافت عنوان پسر طلایی اروپا در سال 2016 بدین شرح است: 
لئون بیلی (خنت)، یوری تیلمانس (اندرلخت)، یولیان برانت (بایر لورکوزن)، آندریاس کریستنسن (بروسیا مونشن گلادباخ)، کینگزلی کومان (بایرن مونیخ)، محمود داهود (بروسیا مونشن گلادباخ)، عثمان دمبله (بروسیا دورتموند)، بریل امبولو (شالکه 04)، الن هلیلویچ (هامبورگ)، رناتو سانچز (بایرن مونیخ)، لئوری سانه (منچسترسیتی)، یوناتان تا (بایر لورکوزن)، آنته کوریچ (دینامو زاگرب)، ریچدلی بازوئر (آیاکس)، مارکو آسنسیو (رئال مادرید)؛ کارلوس فرناندز (سویا)، لوکاس هرناندز (اتلتیکو مادرید)، تونی سانابریا (رئال بتیس)، گابریل بوشیلیا (موناکو)، امانوئل مامانا (لیون)، المامی توره (موناکو)، گونسالو گوئدس (بنفیکا)، روبن نِوِس (پورتو)، دله الی (تاتنهام)، دمارای گری (لسترسیتی)، مارکو گروییچ (لیورپول)، کلچی ایهه ناچو (منچسترسیتی)، الکس ایووبی (آرسنال)، روبن لوفتوس چیک (چلسی)، مارکوس رشفورد (منچستریونایتد)، الکساندر گولوین (زسکا مسکو)، موسی دمبله (سلتیک)، آمادو دیاوارا (ناپولی)، جانلوییجی دوناروما (آث میلان)، اولیویر تشام (جنوا)، ویکتور کووالنکو (شاختار دونتسک)، یائرو ریدوالد (آیاکس)، دنیلو باربوسا دا سیلوا (بنفیکا)، گابریل باربوسا (اینتر)، ناتان (ویتسه)

 از جمله شانس های کسب این عنوان در سال 2016 می توان به رناتو سانچز، مارکوس رشفورد، دله الی، جانلوییجی دوناروما، مارکو آسنسیو، لئوری سانه، اوسامه دمبله، کینگزلی کومان و کلچی ایهه ناچو اشاره کرد. سایت توتو اسپورت که امروز این لیست 40 نفره را منتشر کرد، یک نظرسنجی را در این باره ترتیب داده است که برای شرکت در آن می توانید روی این لینک و همچنین برای مشاهده نتایج روی این لینک کلیک کنید. در نظرسنجی این وبسایت ایتالیایی، تاکنون دوناروما، رشفورد و سانچز بیشترین آرا را کسب کرده اند.

مارکوس رشفورد
چنانچه مارکوس رشفورد برنده این عنوان شود، منچستریونایتد رکوردهای جالبی را در این زمینه کسب خواهد کرد. علاوه بر اینکه نماینده ای از شیاطین سرخ برای دومین سال پیاپی به این عنوان دست خواهد یافت، 4 بازیکنِ ترکیب کنونی یونایتد از دارندگان این عنوان خواهند بود. پیش از این وین رونی (در سال 2004)، پل پوگبا (در سال 2014) و آنتونی مارسیال در سال 2015 موفق به کسب این جایزه شده بودند.

نکته جالب توجه دیگر درباره این لیست به تیم چلسی مربوط می شود. در حالی که روبن لوفتوس چیک، تنها بازیکن تیم چلسی در این لیست به شمار می رود، دو تن از بازیکنان قرضی این باشگاه نیز موفق به حضور در این لیست 40 نفره شده اند. حق مالکیت آندریاس کریستنسن که اکنون به طور قرضی در مونشن گلادباخ به سر می برد و ناتان که دوره قرضی خود را در ویتسه هلند می گذراند با این تیم لندنی است و آن ها می توانند در آینده برای چلسی به میدان بروند.

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
2017 پنج‌شنبه 8 مهر 1395 ساعت 19:13

حق کومانه. پارسال رکورد های زیادی رو شکست (سریعترین بازیکن بایرن و بوندسلیگا - سریعترین بازیکن یورو - بهترین پاسور گل لیگ قهرمانان و...).
نمایشش مقابل یوونتوس شایسته توپ طلا بود.

سه گانه *کاسکو* پنج‌شنبه 8 مهر 1395 ساعت 19:15

به کومان و رناتو سانچز ایمان دارم. کاش آنجلوتی بیشتر بهشون بازی بده، کاش کومان دیشب بازی میکرد...

msaeid پنج‌شنبه 8 مهر 1395 ساعت 23:10

آخه چرا اینقدر فکر نمیکنید .
مربی اومده تو تیم که تفکراتش 180 درجه با تفکرات پپ که سه سال بازیکنا با اون سیستم میرفتن جلو فرق میکنه . باید به کارلتو زمان داد و نباید زود قضاوت کرد . تازه 2 ماهه که مربی شده

parsa جمعه 9 مهر 1395 ساعت 02:07

جفتشون میتونن این فصل به بایرن خیلی کمک کنن.هر دوتاشون جوونن و آینده درخشانی دارن.

محمد مشهد جمعه 9 مهر 1395 ساعت 14:48

مربی های تو سبک کارلتو و هاینکس یکم دیر تر با تیم هاشون جور میشن اگه یادتون باشه هاینکس سال اول که اومد جام کم آورد و سال بعدش تونس قهرمان کنه کارلتو هم تازه دوماه اومده نباید ازش انتظار داش که همه جام های ممکن فتح کنه البته دور از دسترس نی ولی نباید انتظار داش

محمد رضا شنبه 10 مهر 1395 ساعت 09:08

واقعا حق عثمان دمبله هست ! تو بازی با رئال خودش رو نشون داد !
ماریو گوتزه هم یه بار این جایزه رو گرفته بود !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد