وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از شکست برابر اتلتیکو مادرید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با یک گل برابر اتلتیکو مادرید تن به شکست داد. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید. 

 

 
کارلو آنچلوتی:

بازی را کنترل کردیم. اما باید بپذیریم که امروز در نبردهای تن به تن قدرتمند نبوده و به قدر کافی زهردار نبودیم. توپ های زیادی را هم از دست دادیم و سرعت کافی نداشتیم. باید مقابل تیمی مثل اتلتیکو، تندتر بازی کرد و از موقعیت ها بهره کافی برد. امروز روزی نبود که عملکرد خوبی عرضه کرده باشیم. اما فقط یک بازی بود که از دست دادیم و بازی بعدی حتما بهتر خواهیم شد.

 

مانوئل نویر:

ما از سبک بازی اتلتیکو آگاه هستیم و می دانیم که بازی برابر آن ها آسان نیست. ما به اندازه کافی زهردار نبودیم تا بتوانیم مقابل تیمی با این نظم دفاعی نتیجه بگیریم. ما در مجموع بد بازی نکردیم اما با دست خالی باید به خانه باز گردیم. 

 

آرین روبن:

اتلتیکو مادرید حریف ناخوشایندی است و بازی برابر آن ها سخت است. ما بازی را به خوبی آغاز کردیم و هجومی نشان دادیم. شانس های کوچکی داشتیم و یک ضدحمله برای باز شدن دروازه مان کافی بود. باید از شانس های خود استفاده کنید، حتی اگر آن ها کوچک باشند.

 

توماس مولر:

وقتی مربی جدیدی می‌آید نمی‌شود انتظار داشت ظرف یکی دو ماه همه چیز خوب پیش برود. این بازی اولین امتحان کاملا دشوار آنچلوتی در رأس کادر فنی تیم ما بود و متوجه برخی نقاط ضعف در کار خود شدیم که حالا باید برای برطرف کردن آنها برنامه‌ریزی کنیم. ما در خانه اتلتیکو بازی می‌کردیم، استادیومی که برای هیچ یک از تیم‌های دنیا خوشایند نیست. با این وجود توقعمان قطعا بیش از این بود ولی در پایان از عملکرد خود ناامید شدیم. ما از این بازی هیچ نتیجه‌ای نگرفتیم، سه امتیاز را مال خود نکردیم، تنها دستاوردمان ناامیدی بود و البته نشانه و هشداری مبنی بر اینکه بیشتر ایستادگی کنیم و در برنامه‌ریزی‌هایمان تغییراتی که لازم است را به وجود آوریم. الان حتی جای اینکه در مورد پنالتی گریزمان حرف بزنیم هم نیست. ما باید بازی‌های آتی خود را با پیروزی پشت سر بگذاریم؛ می‌خواهیم این اشتباه که بدون امتیاز از زمین مادرید بیرون آمدیم را در سریع‌ترین زمان ممکن جبران کنیم. باید دو بازی بعدی برابر ایندهوون را ببریم.

 

متس هوملس:

عصبانی هستم که در چند موقعیت خوبی که شاید می‌توانستیم از آن نتیجه‌ای بگیریم، نتوانستم پاس بدهم، با اینکه دلم می‌خواست این کار را بکنم اما ریسکش خیلی بالا بود. حس می‌کنم اگر دو ماه بیشتر با این بازیکنان تمرین کرده بودم رشته کار با آنها دستم بود. این موضوع اعصابم را به هم ریخته است. در بعضی موارد نیاز به بهبود حس می‌شود با این وجود مجموعا در سطح خوبی قرار داریم. اگر مقابل ایندهوون دو پیروزی کسب کنیم، شانسمان برای صدرنشینی در گروه بالاست.

 

کارل هاینس رومنیگه:

شکست حقمان بود زیرا اتلتیکو کمی بیشتر از ما تلاش کرد؛ انگار آنها بیشتر از ما خواهان کسب سه امتیاز بودند. البته شکست‌ها جنبه مثبتی هم دارند و آن هم این است که می‌توان از آنها درس گرفت. به غیر از آن، فراموش نکنیم که در چمپیونزلیگ همه چیز ممکن است و ما هنوز برای اول شدن در گروهمان شانس داریم؛ فقط باید همت کنیم و امتیازات لازم برای آن را به دست آوریم. دیگر فایده‌ای به حالمان ندارد که راجع به این نتیجه بحث کنیم. آنچه در حال حاضر مهم است این است که فورا در صدد جبران برآییم، آن هم در بازی شنبه مقابل کلن. باید صدرنشین بمانیم.

  

دیگو سیمئونه (سرمربی اتلتیکو مادرید):

از عملکرد کلی بازیکنانم خیلی خوشحالم. قدرتمند ظاهر شدیم و بازی مهیجی را به نمایش گذاشتیم. به خوبی دفاع کردیم و از فضاها بهره کامل را بردیم. یکی از بهترین بازیهایمان در لیگ قهرمانان اروپا بود. خوش شانسم که در این باشگاه حضور دارم در تیمی که بازیکنانش با تمام وجود و با قلب‌شان بازی میکنند. بایرن تیم خیلی بزرگی است. پیش از این نیز گفته بودم کار کردن و تفکر آلمانی‌ها را دوست دارم. همیشه بهترین‌ها را تصور می‌کنم. بازی‌های زیادی پیش رویمان است و برای لذت بردن فرصت کمی داریم.

 

یانیک فریرا کاراسکو (بازیکن اتلتیکو مادرید):

بردن بایرن در این بازی خانگی واقعا مهم بود. تمام تیم به سختی تلاش کرد و خوشحالیم که توانستیم در نهایت سه امتیاز بازی را کسب کنیم. اگر در تمام بازی‌ها مانند امشب کار کنیم، قطعا نتایج خوبی خواهیم گرفت. همان‌طور که فصل گذشته گرفتیم و تلاشمان بر این است تا از فصل قبل هم بهتر عمل کنیم. در نیمه دوم تحت فشار بودیم که البته طبیعی‌ست. چرا که حریف برای جبران گل خورده به میدان می‌آید. با این حال، نکته مهم این است که در پایان دروازه ما بسته ماند. گلم؟ خب خوش‌شانس بودم. فصل گذشته تمام توپ‌هایم پس از برخورد به تیر به بیرون می‌رفت اما امسال درون دروازه جای می‌گیرد!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد