وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تیم ملی آلمان 2 - 0 تیم ملی فنلاند؛ خداحافظی با اشک، خنده و سلفی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم های آلمان و فنلاند، در دیداری دوستانه از ساعت 23:15 روز چهارشنبه به وقت تهران به مصاف هم رفتند. این دیدار از آن جهت حائز اهمیت بود که بازی خداحافظی برای باستین شواین اشتایگر، کاپیتان مانشافت محسوب می‌شد.  

 

در اکثر سکوهای بروسیا پارک جمعیت مشاهده می‌شد، برخی از سکوها نیز در اعتراض هواداران مونشن گلادباخ به یواخیم لوو خالی مانده بود. پیش از آغاز بازی مراسمی جهت تقدیر از باستین شواین اشتایگر انجام گرفت. راینهارد گریندل، رئیس فدراسیون فوتبال آلمان وظیفه تقدیر از شواینی را بر عهده داشت. فیلم کوتاهی از سال‌های بازی او در تیم ملی آلمان در بروسیا پارک پخش شد؛ پخش این فیلم و تشویق‌های بی امان هواداران، اشک های باستی را در پی داشت.

 

گزارش بازی

نیمه اول

آلمان از آغاز بازی کنترل توپ و میدان را در دست داشت. با هربار پا به توپ شدن شواینی صدای تشویق و فریاد تماشاگران به گوش می‌رسید.

اولین موقعیت دقیقه 12 روی پاس عمقی شواینی از پشت محوطه برای بلعربی ایجاد شد. ضربه بلعربی را دروازه بان حریف برگشت داد. دقیقه 16 یک ضربه ایستگاهی برای آلمان به دست آمد. فریاد باستی باستی تماشاگران باعث شد تا شواین اشتایگر پشت توپ بایستد. ضربه او با برخورد به دیواره دفاعی راهی کرنر شد. ارسال مکس مایر از روی کرنر با ضربه سر موستافی همراه شد که این ضربه راهی به چارچوب دروازه فنلاند نیافت.

دقیقه 27 ارسال هکتور به داخل محوطه با دخالت مدافع فنلاند همراه شد، آرایوری با یک تکل قصد داشت توپ را به کرنر بفرستد که تکل او باعث شد توپ به تیرک دروازه فنلاند برخورد کند.

دقیقه 32 پاس در عمق مایر باعث شد گوتسه در محوطه فنلاند صاحب توپ شود، او دروازه بان و مدافع فنلاند را دریبل زد اما در آخرین لحظه تکل مدافع دیگر فنلاند مانع از باز شدن دروازه شد.

نیمه اول با تساوی 0-0 به پایان رسید.

 

نیمه دوم

در دقیقه 52 با نفود فولاند به داخل محوطه جریمه فنلاند موقعیتی عالی برای آلمان ایجاد شد، او قدر این توپ را ندانست و ضربه اش از کنار دوروازه به بیرون رفت.

دقیقه 55 ارسال بلند کیمیش در نزدیکی محوطه فنلاند به گوتسه رسید، گوتسه توپ را به داخل محوطه ارسال کرد، فولاند از مقابل توپ کنار کشید تا پشت او مایر در موقعیت بهتری دروازه فنلاند را باز کند.

دقیقه 61 یک هوادار آلمان با لباس شواین اشتایگر به داخل زمین مسابقه آمد، او پس از گرفتن یک سلفی و خوش و بش با شواینی زمین مسابقه را ترک کرد. هیچ مامور امنیتی مزاحم کار او نشد.

دقیقه 67 تابلوی تعویض نشان می‌داد که زمان بازیگری فوسبال گاش برای مانشافت به پایان رسیده است. شواینی در میان تشویق‌های هواداران به کنار زمین آمد و جای خود را به وایگل داد.

پایان 12 سال حضور در تیم ملی آلمان.

در ادامه بازی دقیقه 77 گوتسه در شلوغی محوطه فنلاند صاحب توپ شد. پاس عالی او اوزیل را در نزدیکی خط شش قدم در موقعیت شوت زنی قرار داد. ضربه اوزیل با برخورد به آرایوری وارد دروازه فنلاند شد.

بازی با نتیجه 2-0 به سود مانشافت به پایان رسید.

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
مسعودآلمانی-رئالی پنج‌شنبه 11 شهریور 1395 ساعت 01:27

شواینی دوستت داریم به امیدفتح مسکو

بهمن پنج‌شنبه 11 شهریور 1395 ساعت 01:42

المان با رفتن شواینی تا سالها رهبری نداره

تعصب شواینی رو توی هیچ کدوم از بازیکنای فعلی نمیبینم

واقعا اشکم در اومد

rezaoli پنج‌شنبه 11 شهریور 1395 ساعت 06:48

برای رفتن زود بود

ثالث پنج‌شنبه 11 شهریور 1395 ساعت 09:05

چرا رفتی منچستر

رویس پنج‌شنبه 11 شهریور 1395 ساعت 13:06

بچه ها گوتزه داره کم کم راه مییفته. این کیمیچ محشره تو گل اول پاس بلندش به گوتزه عالی بود.

نوید جمعه 12 شهریور 1395 ساعت 13:33

نویر حتی از لام هم بزرگتره و این تیم بعد از کان کان دوباره صاحب یه رهبر قدرتمند شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد