وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لواندوفسکی در مورد تمدید قراردادش با بایرن: راهی برای به توافق رسیدن وجود دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهاجم بایرن مونیخ در مورد تمدید قرارداش با باواریایی ها صحبت کرده است. 

 
باشگاه بایرن مونیخ در صدد است که قرارداد روبرت لواندوفسکی را تمدید کند. قرارداد این مهاجم لهستانی در سال 2019 به پایان می رسد.

به نقل از فور فور تو، چند هفته قبل، کارل هاینز رومنیگه، رییس باشگاه بایرن مونیخ گفت که او نباید انتظار یک دستمزد نجومی را داشته باشد. خود لواندوفسکی اما خونسردانه در مورد این موضوع صحبت کرده است.

“هیچ فشاری بر من نیست و بایرن هر موقع بخواهد می تواند با من صحبت کند. مطمئنم که راهی برای حل این موضوع وجود دارد. 

پیش از یورو 2016 شایعاتی مبنی بر انتقال او به رئال مادرید وجود داشت. او در این مورد گفت:

“این شایعات مرا اذیت نمی کنند. من به این صحبت که باشگاه های دیگر هر روز به دنبال من هستند، گوش نمی دهم. بایرن به روشنی اعلام کرد که قصد فروش مرا ندارد. بنابراین حرف دیگری برای گفتن باقی نمی ماند. 

وی در مورد گلزنی و آقای گلی در بوندسلیگا هم گفت:

“من دوست دارم حداقل 20 گل در بوندسلیگای این فصل بزنم و این کمترین هدف من است. چیزی که مهمتر است این اسن که روی هدف و با بارنامه گل بزنم. به عنوان یک مهاجم خوب وظیفه من گلزنی مداوم است. اگر به مانند فصل پیش به 30 گل در بوندسلیگای برسم، شانس این را دارم که از عنوان آقای گلی ام دفاع کنم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد