وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصاحبه مفصل شواین اشتایگر: رویای بازی در یونایتد را دارم؛ منتظر خواندن آخرین سرود ملی هستم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، باستین شواین اشتایگر در آخرین کنفرانس خبری خود در مانشافت شرکت نمود. 

 

باستین شواین اشتایگر برای اخرین بار در دیدار دوستانه برابر فنلاند با بازوبند کاپیتانی تیم ملی آلمان به میدان خواهد رفت، او در لباس مانشافت در هفت تورنمنت مهم به میدان رفت . به گزارش وبسایت رسمی تیم ملی آلمان شواینی در آخرین کنفرانس خبری خود قبل از دیدار برابر فنلاند صحبت کرد.

 

آخرین بازی ملی برابر فنلاند

” من خوشحالم که این فرصت را برای خداحافظی در این دیدار دارم، البته بسیار احساسی خواهد بود. من فوق العاده شکرگزارم که 120بازی ملی انجام داده ام، با همتیمی هایم فضایی باورنکردنی در جام های جهانی 2006 و 2016 را تجربه کردیم و سپس بازوبند کاپیتانی را بر بازو بستم، اینها چیزهایی است که در کودکی رویای آن را می بینید. من بسیار برای این دیدار هیجان زده هستم مخصوصا برای آخرین سرود ملی، نمی دانم چقدر در زمین خواهم بود چون بعد از یورو زیاد بازی نکرده ام، البته دوست دارم در آخرین بازی ملی زمان بیشتری در زمین حضور داشته باشم( باخنده).
 “

اولین سرود ملی در 6 ژوئن 2004

” من هنوزم آن را بخاطر دارم، انگار دیروز بود. من خیلی خوشحال بودم برای اینکه اولین بازی ملی خود را انجام دادم با اینکه 2-0 مقابل مجارستان شکست خوردیم.

 “
خداحافظی از تیم ملی

” من می خواهم به فوتبال بازی کردن ادامه دهم اما وقت خداحافظی از تیم ملی فرا رسیده بود.
 “

کیفیت مورد نیاز برای کاپیتانی

” اولین و مهم ترین چیز برای یک کاپیتان این است که باید به کل تیم فکر کند و فقط خودش نیست. شما باید بعنوان کاپیتان کلمات مناسب را در زمان مناسب بر زبان بیاورید. فکر می کنم به اندازه کافی بازیکن در تیم ملی داریم که از وظیفه این امر برآیند.

 “
خداحافظی پس از جام جهانی 2014 به ذهن شما نیامد؟

” نه، این به ذهنم خطور نکرد. من واقعا می خواستم در یورو 2016 بازی کنم. بعد از پایان یورو به خودم گفتم آیا بازهم ان شور و انگیزه برای بازی در جام جهانی 2018 در من وجود دارد؟ و صادقانه به خود گفتم چنین چیزی وجود ندارد.
 “

عدم اطمینان در منچستر یونایتد

” من رویای بازی در منچستر یونایتد را داشتم و برای رسیدن به این هدف به اینجا امدم. البته من با ژوزه مورینیو صحبت کرده ام و می دانم چقدر به یونایتد علاقه مند است، من هم همین را می خواهم. نمی خواهم از بازی کردن دست بکشم و با وجود این وضعیت بازهم خوشحالم. 

 “
لحظه سخت زندگی ورزشی شما

” از دست دادن فینال لیگ قهرمانان در سال 2012 در مونیخ بسیار سخت بود. ولی ان من را بالغ کرد تا نحوه برخورد با این حالات فوتبال را بیاموزم. فوتبال بالا و پاین دارد و این بخشی از این بازی است.
 “

ایفای نقش در تیم ملی پس از پایان کار

” من هنوزم خود را بعنوان یک فوتبالیست می بینم و می خواهم بر روی آن تمرکز کنم. رویای من بازی در منچستر یونایتد است! و فکر می کنم قادر به آن هستم. اما می توانم رفتن به آمریکا را هم ببینم، اینکه در ادامه زندگی ورزشی من چه اتفاقی خواهد افتاد نمی دانم.
 “

 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 10 شهریور 1395 ساعت 16:09

تو بهترینی
هنوزم اون پنالتی اخری که تو زمین رئال زدی و بایرن به فینال مونیخ رفت تو یاد همه هست
ولی تو فینال پنالتی اخر پا به تیر زی و جام از دست رفت.
انگار رسم فوتبال المان این که همیشه تو مراحل اخر با بدشانسی ببازه
فقط میگم ازت ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد