وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلمان- فنلاند؛ خداحافظ رئیس...

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم ملی آلمان در دیداری دوستانه با اخرین کاپیتانی شواین اشتایگر به مصاف فنلاند خواهد رفت.  

 

مکان : بروسیا پارک - گلادباخ

زمان: یکشنبه ،  ساعت 23:15  به وقت ایران – پخش مستقیم از شبکه زد دی اف آلمان

 

نگاه کلی

تیم ملی آلمان در اولین بازی خود پس از پایان رقابت های جام ملت های اروپا باید در دیداری دوستانه و در شهر گلادباخ به مصاف فنلاند برود. این دیدار تمرینی  خواهد بود برای جدال با نروژ (روز یکشنبه) که در چهارچوب دیدارهای مقدماتی جام جهانی (اولین بازی) انجام خواهد شد، اما تمامی این موضوعات بدون شک تحت تاثیر واقعه بزرگی قراردارد که قرار است در این روز به وقوع بپیوندد و آن چیزی نیست جز، خداحافظی کاپیتان و بازیکن محبوب ژرمن ها  باستین شواین اشتایگر که هواداران مانشافت هرگز جان فشانی او در فینال ماراکانا برابر آرژانتین را از یاد نخواهند برد، این دیدار آخرین بازی کاپیتان متعصب عقابها در لباس پرافتخار تیم ملی آلمان خواهد بود، لازم به ذکر است که شواین اشتایگر و لوکاس پودولسکی از بازی های ملی اعلام بازنشستگی  نموده اند. از دیگر نکات برجسته این دیدار می شود به دعوت یواخیم لوو از 3 بازیکن تیم المپیک آلمان به اردوی مانشافت اشاره کرد، مکس مایر، یولیان برانت و نیکلاس زوله این شانس را دارند تا با درخشش در این دو دیدار برای خود جایگاهی در تیم ملی بدست آورند، آندره شورله نیز به علت مصدومیت در این دیدار غایب خواهد بود و خبر خوب برای یوگی لوو بازگشت ماریو گوتزه به تمرینات است.

 

صحبت مربیان
لوو: با دعوت از زوله،مایر و برانت بازهم این نکته مشخص شد که درب های تیم ملی بر روی همه باز است، این دعوت باید انگیزه ای باشد برای این بازیکنان جوان تا به پیشرفت خود ادامه دهند و وارد مرحله جدیدی شوند، در ادامه نیز مطمئنا بازیکنان دیگری به اردوی مانشافت دعوت خواهند شد. شواین اشتایگر کاپیتان  آلمان در دیدار برابر فنلاند خواهد بود و پس از آن برای کاپیتان جدید تیم تصمیم خود را اعلام خواهیم نمود.

 

دیدارهای رو در رو

دو تیم آلمان و فنلاند تاکنون 8 بار به مصاف هم رفته اند و در این دیدارها آلمان هرگز بازنده نبوده است، اما فنلاند نیز در آنسو حریف دست و پا بسته ای نشان نداده. حاصل 8 بازی دو تیم 3 برد برای ژرمن ها و 5 تساوی بوده است، آخرین دیدار دو تیم در سال 2009 با تساوی 1-1 خاتمه یافت.

 

پیش بینی سایت فوسبال

آلمان 2               فنلاند 0

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
mh13 چهارشنبه 10 شهریور 1395 ساعت 09:35

اصلا باورم نمیشه دیگه قرار نیس تو تیم ملی بازی کنه
خیلی دوس داشتنیه
منتظریم شب بشه گریه کنیم

منصور چهارشنبه 10 شهریور 1395 ساعت 09:37

بدرود سرباز مانشافت

محمدرضا از 96عاشق آلمان بایرن تا ابد چهارشنبه 10 شهریور 1395 ساعت 12:26

خداحافظ رییس

پیمان کیانی چهارشنبه 10 شهریور 1395 ساعت 14:37

کاش هیچ وقت شوانی از بایرن جدا نمیشد

عباس چهارشنبه 10 شهریور 1395 ساعت 15:22

بزرگترین اشتباه اسطوره جدا شدن مکتب فوتبال
اگر در بایرن بود حالا حالا تو اوج بود
هر جا هستش براش آرزوی سلامتی میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد