وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر وردربرمن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب در هفته اول بوندسلیگا از سد تیم فوتبال وردربرمن گذشت. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید.  

 

 
کارلو آنچلوتی:

این شروع خوبی در بوندسلیگا بود. خیلی زود گل زدیم که برای ما بسیار مهم و خوب بود. بعد از آن بازی را کنترل کردیم و در مجموع 90 دقیقه خیلی عالی بودیم. امیدوار هستم که بهتر هم بشویم. ما در حمله کیفیتی فوق العاده داریم و با تعداد نفرات زیادی در حمله شرکت می کنیم. تیم از زمان حضور گواردیولا دارای کیفیتی فوق العاده است به ویژه در حفظ توپ.

 

فیلیپ لام:

ما می توانیم از اولین بازی فصل خود  بسیار راضی باشیم. در نیمه اول بر روی دو، سه ضد حمله می توانستیم بهتر کار کنیم و گل های بیشتری به ثمر برسانیم.

 

روبرت لواندوفسکی:

ما خیلی خوب بازی کردیم، بسیار تهاجمی بودیم، تیم مقابل ما را پرس می کرد اما همیشه هجومی بودیم و به سرعت روبه جلو برای خلق موقعیت گل حرکت می کردیم.

  

متس هوملس:

در بازی با برمنی‌ها هروقت صاحب توپ شدیم، شور و خوشحالی در چهره بازیکنان موج می‌زد. ما تا یک مقطع بسیار کوتاه در اواخر نیمه اول، بسیار با تمرکز بازی کردیم و با کلاسی برتر در بازی درخشیدیم. به نظرم ما تقریبا بازی را در دست داشتیم و همین عاملی برای برتری بر حریف شد.

 

ویکتور اسکریپنیک (سرمربی وردربرمن):

ابتدا به بایرن تبریک می‌گویم که بردی کاملا به حق کسب کرد. ما واقعا فکر می‌کردیم سرنوشت دیگری پیدا کنیم. می‌خواستیم بعد از باخت در جام حذفی، واکنشی خوب نشان دهیم. چیزی که اصلا و ابدا در بازی با بایرن به دست نیامد. بازی با ما برای بایرنی‌ها خیلی راحت بود. چون در کل خیلی بی‌خطر ظاهر شدیم و با حریف مهربان بودیم. هر کسی که بازی ما را دید، متوجه شد بایرنی‌ها چه کلاس برتری دارند و وردربرمن چه بازی ضعیفی انجام داده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد