وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوو: دعوت از بازیکنان تیم المپیک نشان داد درهای تیم ملی همیشه باز است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم ملی آلمان در روز چهارشنبه و در ورزشگاه بوروسیا پارک گلادباخ به دیداری دوستانه به مصاف  فنلاند می رود که آخرین بازی باستین شواین اشتایگر در تیم ملی هم خواهد بود. 

 

بعد از این دیدار ژرمنها در اسلو در بازی های مقدماتی جام جهانی میهمان نروژ خواهند بود. نکته جالب در این دیدارها دعوت از بازیکنان تیم المپیک آلمان به اردوی مانشافت بوده است، مایر، برانت و سوله در این دیدار و در دیدار برابر مجارستان در ترکیب ژرمن ها حاضر خواهند بود. به گزارش وبسایت رسمی شالکه لوو دراین باره می گوید:

” این سه بازیکن به واسطه نمایش های خوب خود دعوت شده اند. من فکر می کنم انها درک کنند این دعوت به منظور ایجاد انگیزه و ادامه داده کار خوبشان می باشد، ما امیدواریم انها یک مرحله پیشرفت کنند چون پتانسیل بسیار بالایی دارند. به طور کلی درب های تیم ملی باز است و در آینده بازیکنان بیشتری دعوت خواهند شد.
 “

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
شاهین شنبه 6 شهریور 1395 ساعت 01:52

عالیه

بهروز شنبه 6 شهریور 1395 ساعت 12:29

امیدوارم مهاجم های خوبی مثل کلوزه و مولر پیدا بشن و همچنین مدافعانی مثل بواتنگ و هوملس چون تیم آلمان خیلی به این مهره ها نیازمنده و خودتون دیدید که دلیل اصلی باخت آلمان از فرانسه هم نبود مهاجم ۱۰۰ درصد بود و هوملس هم غایب بود و بواتنگ هم مصدوم شد. خب اشکالی نداره شایدم زیبایی فوتبال به همین باشه ولی امیدوارم دفعه بعد خروسها را با نتیجه پر گلی شکست بدن چون مالی هم نیستن خروسها.

ADIB شنبه 6 شهریور 1395 ساعت 19:56

پس چرا سرگی گنبری دعوت نکرد واقعا عالی بازی کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد