وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مورینیو: سورپرایز شدم از اینکه رومنیگه برای بازگرداندن شواین اشتایگر به منچستر نیامد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ژوزه مورینیو سرمربی منچستر یونایتد می گوید پس از آن که بایرن مونیخ برای بازگرداندن باستین شواین اشتایگر اقدامی نکرد، سورپرایز شده است!  

 

پس از بیرون ماندن نام شواین اشتایگر از لیست تیم اصلی منچستر یونایتد، آقای خاص تایید کرد که کاپیتان مانشافت جایی در برنامه های او ندارد. رومنیگه، رئیس باشگاه بایرن مونیخ در اوایل این ماه اعلام کرد که نحوه برخورد منچستر یونایتد با شواین اشتایگر، ممکن است باعث شود دیگر بازیکنان به این تیم ملحق نشوند. پس از این صحبت ژوزه مورینیو به صورت غیر مستقیم پاسخ رومنیگه را داد. اما حالا آقای خاص می گوید اگر شواینی تصمیم بگیرد در اولدترافورد بماند، رسیدن فرصت بازی به او "بسیار سخت" خواهد بود.

به نقل از FFT، این مربی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی برابر هال سیتی گفت:

“نظرات بعضی از افرادی که در بایرن هستند را خواندم و پس از آن با خودم گفتم، آنها به منچستر خواهند آمد تا او را به مونیخ بازگردانند، اما اینگونه نشد! کاملاً سورپرایز شدم از اینکه آقای رومنیگه اینجا نیست تا او را با خودش به آلمان بازگرداند!
 

آقای خاص در ادامه در مورد ترکیبی که در اختیار دارد گفت:

“من 23 بازیکن در اختیار دارم. حقیقتاً هیچکس باشگاه را ترک نخواهد کرد، چون من نمی خواهم کسی باشگاه را ترک کند. 23 بازیکن بیشتر از حد نیاز ما است. اگر ما فرصتی پیدا کردیم، از بازیکنان جوان آکادمی استفاده خواهم کرد. بسیار خوشحال خواهم شد تا روند پیشرفت آنها را، سرعت ببخشم. بسیار خوب است که در هفته ای هستیم که توسط هلیکوپتر ها محاصره نشده است و منتظر رسیدن کسی نیستیم.
 

مورینیو در ادامه در مورد وضعیت باستین شواین اشتایگر گفت:

“فکر می کنم شرایط برای بازی کردن باستین بسیار سخت است. نمی گویم که غیرممکن است، ولی بسیار سخت است. ما یک تصمیم در خصوص پوگبا، اشنایدرلین، هررا، کریک و فلینی گرفته ایم. ما برای دو پست، پنج بازیکن داریم. رسیدن فرصت بازی، بسیار بسیار سخت خواهد بود. من نمی توانم به جای او پاسخگو باشم، این زندگی و حرفه اوست. او با باشگاه قرارداد دارد و این حق را دارد که به این قرارداد پایبند باشد و تصمیم بگیرد در منچستر بماند. این برای ما، یک مشکل نیست. اما فوتبال از تصمیم گیری ها ساخته شده است. من در سراسر دوره حرفه ای خودم این کار را انجام داده ام، نه تنها من، بلکه تمام افراد حاضر در این حرفه این کار را انجام داده اند. بعضی از بازیکنان، از طریق راه های مختلف واکنش نشان می دهند. صادقانه بگویم، باستین زیاد صحبت نمی کند. او بیانیه خود را کاملاً مودبانه و در راه یک هدف منتشر کرد، هیچ مشکلی نیست.
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر شنبه 6 شهریور 1395 ساعت 08:29

مورینیو همون مربی هست که بعد از اینکه اومد منچستر با این که چند سال سرمربی چلسی بود پیرهن چلسی رو امضا نکرد فقط به خاطر اینده خودش...
خیلی پستی

علی روحانی شنبه 6 شهریور 1395 ساعت 21:34

مرتیکه بی ناموس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد