وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصاحبه مفصل و جذاب با آنچلوتی: لام تا 39 سالگی می تواند بازی کند!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارلو آنچلوتی که به جای پپ گواردیولا سکان هدایت غول های باواریا در دست گرفته باید در روز جمعه اولین بازی خود در بوندسلیگا را تجربه کند. او در مصاحبه ای مفصل با Sport1 در مورد مسائل مختلفی صحبت کرده است. 

 

 

هفته اول در مونیخ


حس خوبی در مونیخ دارم، اینجا شهر بسیار زیبایی است و مردم به من خیلی احترام می گذارند. بسیار خوشحالم که در بایرن کار می کنم، بایرن باشگاه خوب و بسیار مهمی در اروپا است. تیم بسیار خوبی دارم و امیدوارم امسال همه چیز خوب پیش برود.

شروع بوندسلیگا برابر برمن


ما خوشحالیم که فصل جدید شروع می شود و کاملا آماده این بازی هستیم، تیم بسیار خوب تمرین کرده و می توانیم یک شروع بسیار خوب داشته باشیم.

این درست است که بایرن مونیخ قهرمانی امسال را هم مانند سال گذشته در"جیب" خود دارد؟


من امیدوارم امسال نیز همینگونه باشد، اما اگر شما فکر کنید چیزی را در جیب خود دارید آن را از دست خواهید داد.

بازگشت به فوتبال پس از یک سال


این برایم مشکل نبود، چون من فقط عاشق فوتبالم و انرا برای خود سرگرم کننده می دانم، آماده سازی تیم هر سه روز یک بار برای بازی اصلا آسان نیست ولی...سرگرم کننده است!

فرانک ریبری و بحث های در مورد "آرنج" او


مردم در مورد ریبری مبالغه می کنند، شاید او در بازی برابر دورتموند اشتباهی داشت و آرنج خود را در مقابل حریف بالا آورد اما در بازی برابر ینا او هیچ کاری نکرد. تاریخ نشان می دهد که ریبری یک بازیکن درست بوده است و من فکر می کنم باید این موضوع را فراموش کنیم، او بخوبی تمرین کرده و اماده فصل جدید است.

جاشوا کیمیش و پتانسیل او


امروز من نمی توانم بگویم که یک بازیکن بازی های زیادی را بازی خواهد کرد، اما می دانم یازده بازیکن ثابت و یازده بازیکن ذخیره خواهیم داشت و با سیستم چرخشی همه بازی خواهند کرد، تعدادی بازی های بیشتری را بازی می کنند و تعدادی کمتر. کمیش چون می تواند در پست های مختلفی بازی کند پس شانس بیشتری خواهد داشت، او یک بازیکن جوان است اما برای ما بسیار مهم می باشد چون می تواند در موقعیتهای مختلف بازی کند.

ژابی آلونسو، کسی که با شما لیگ قهرمانان را فتح کرده است


ژابی الونسو یک بازیکن مهم است اما در ان پست بازیکنان دیگری هم می توانند بازی کنند. کیمیش می تواند انجا بازی کند، تیاگو سال گذشته اغلب در آنجا بازی کرد و ویدال هم اکثرا در پست 6 بازی کرده است. آلونسو بازی خوانی خوبی دارد و یک استراتژیست است اما بازیکنان دیگر هم با توانایی های متفاوت تر می توانند همین کار را انجام دهند.

لام تا سال 2018 بازی خواهد کرد و مقایسه او با پائولو مالدینی


مالدینی با 39 سال سن دوباره لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورد، فیلیپ لام نیز همیشه نفر اول در تمرینات حاضر می شود و آخرین نفر آنجا را ترک می کند پس معتقدم او هم می تواند تا 39 سالگی بازی کند. لام برای بایرن بسیار مهم است، نه تنها به عنوان بازیکن بلکه به عنوان یک فرد، او یک مثال برای همه ما است.

نقاط قوت بایرن


این تیم در کل بسیار رقابتی است، سطح عملکرد بازیکنان بسیار نزدیک می باشد و تفاوت بین بهترین بازیکن و بدترین بازیکن آنقدر زیاد نیست. ترکیبی شلوغ و سطح بالا داریم و همه بازیکنان برای انجام ماموریت خود آمده اند.

رستوران ایتالیایی در مونیخ


من دوست دارم به رستورانهای باواریایی بروم؛ دو بار هم به رستوران ایتالیایی رفته ام که خوب بود. ولی من دوست دارم به رستورانهای باواریایی بروم و دوست من نیز یک رستوران فوق العاده در اینجا دارد. من عاشق کتلت گوشت گوشاله هستم!

دیدار با خانواده


ماه آینده خواهر من به مونیخ خواهد آمد و انتظار دارم برایم سوغات(ایتالیایی) به ارمغان بیاورد

تلاش برای یادگیری زبان آلمانی


من می دانم زبان آلمانیم زیاد خوب نیست، اما در تلاش هستم به سرعت آن را یاد بگیرم. به طور معمول هفته ای سه ساعت زبان آلمانی تمرین می کنم و اگر در مصاحبه های بیشتری شرکت کنم راحت دار یاد می گیرم!

صحبت با بازیکنان


به طور معمول تمرینات را به آلمانی توضیح می دهم، و گاهی به زبان انگلیسی و ایتالیایی حرف می زنم. با آرتورو ویدال، کومان، رافینیا و ریبری ایتالیایی حرف می زنم.

شوخی کردن و گفتن جوک با بازیکنان


من دوست دارم با بازیکنان جوک بگویم اما بازیکنانم زمان ان را می داند و در بقیه زمان ها جدی هستم. بله، در رختکن هم با بازیکنان شوخی می کنم و بسته به خلق و خوی بازیکنان و اینکه بازیکنان عصبی و متشنج هستند حتی قبل از مسابقات مهم سعی می کنم با انها شوخی کنم.

جشن اکتبر


البته که ما به جشن اکتبرفست می رویم. تمام جهان به مونیخ می آیند که جشن بگیرند و ما هم جشن خواهیم گرفت. من سه سال پیش به دعوت دوستم در جشن اکتبرفست بودم وبسیار خوشحال شدم، این جشن واوو(wow) ، واووو(wow) بود( عالی بود).

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد