وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کینهوفر: ریبری یک بمب ساعتی است!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، داور اسبق بوندسلیگا از رفتار های خشونت آمیز ریبری انتقاد کرد.   

چندین روز از ضربه ای که فرانک ریبری به صورت فیلیکس پاسالاک زد، گذشته است اما این پایان کار صورت زخمی نبوده است چرا که او در اولین بازی جام حذفی برابر کارل زایس ینا هم دست به حرکاتی زد که باز هم حاشیه ساز شد. ماتیاس کوهنه مدافع زایس ینا که در طول بازی یک دوئل بسیار فیزیکی با ریبری داشت، قربانی بعدی این وینگر فرانسوی شد. تورستن کینهوفر داور 48 ساله و بازنشسته آلمانی درباره رفتارهای اخیر ریبری در زمین مسابقه به خبرنگار Bild گفت:


ریبری یک بمب ساعتی است. او کج خلق است و اغلب در زمین درگیری فیزیکی ایجاد می کند. بعضی بازیکنان از این رفتار ریبری بهره می برند و با تحریک او، ریبری را عصبی می کنند که البته ممکن است تاکتیک آن ها نیز باشد. او در بازی مقابل کارل زایس ینا از آرنج خود استفاده کرد و به مدافع حریف ضربه زد. او بیش از حد با بالا تنه ی خود کار می کند که من احساسی می کنم او برخی مواقع از عمد این کار را نمی کند.

گفتنی است، ریبری در بازی های پیش فصل یک بار بخاطر حرکت خشونت آمیزش مورد انتقاد کارلو آنچلوتی قرار گرفته بود.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
بهروز یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 21:10

ربیری اعصاب مصاب نداره. خدا به دادمون برسه مقابل رئال و بارسا اخراج نشه خیلیه. لام هم هر چی باهاش حرف میزنه از این گوش میشنوه از اون گوش میده بیرون. امیدوارم حرفه ای تر رفتار کنه اوطوری که لایقشه.

من فقط بایرنیم یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 22:56

تا یه بازیکنا خراب نکنن ولش نمیکنن رفتار ریبری به کسی ربطی نداره پاسلاک تو اون صحنه باید زرد میگرفت و تقصیر خودش بود این فشار رسانه ای ترس از بایرن و برا بالانس کردن قدرت بوندسلیگاس وتضعیف بازیکنان و فشار روانی این جزو بازی فرانکیه و به هیچ احدی مربوط نیستmia san miaیاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد