وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لام: در سال 2018 خداحافظی می کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کاپیتان بایرن مونیخ که یکی از بهترین بازیکنان بایرن مونیخ است می خواهد دو سال دیگر از فوتبال خداحافظی کند. 

 

به نقل از سایت, fussballnews فیلیپ لام کاپیتان بایرن مونیخ و سابق آلمان در مصاحبه ای درمورد خداحافظی خود از فوتبال گفت:


باشگاه بایرن برای من که 32 سال سن دارم باز است و درمورد خداحافظی ام به خوبی فکر کردم، می خواهم در سال 2018 بازنشته شوم. در حال حاضر من می توانم به بایرن بسیار کمک کنم.

وی افزود:


از فوتبال که خداحافظی کردم قرار نیست بروم در خانه بنشینم و میخواهم در بایرن مونیخ فعالیت بکنم.

لام درمورد هدفش با بایرن مونیخ گفت:


امسال با کارلو آنجلوتی تیم بسیار خوبی داریم، ما امسال قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را می خواهیم. همانطور که با قهرمانی در جام جهانی از آلمان کنار رفتم می خواهم با قهرمانی در اروپا از بایرن بروم. در سه سال گذشته فرصت قهرمانی داشتیم اما شانس با ما یار نبود.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد