وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر کارل زایس ینا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب در مرحله اول جام حذفی آلمان از سد تیم فوتبال کارل زایس ینا گذشت. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید.     

 

کارلو آنچلوتی:

ایده ما در این بازی خوب بود. سرعت دادن به بازی و کنترل توپ به درستی انجام شد. از تیمم بسیار راضی هستم. من تصمیم گرفتم کمی به هوملس استراحت بدهم چرا که مقابل دورتموند 90 دقیقه بازی کرده بود. مارتینز هم خوبی کار خود را انجام داد.

 
روبرت لواندوفسکی:
بوندسلیگا یا جام حذفی، مهم نیست، مردم همیشه از من انتظار گلزنی دارند. به عنوان یک تیم بسیار خوب بازی کردیم. کار با توپ ما امروز عالی بود.
 
متس هوملس:

برای شروع فصل نتیجه خوبی بود. حالا می خواهیم در بهترین فرم خود باشیم البته هنوز نمی توانیم بگوییم که 100 درصد هستیم اما نزدیک به آن هستیم. گل زدن برای یک مدافع در فوتبال بهترین چیز است. 90 دقیقه بازی برابر دورتموند می توانست برای وضعیت بدنی من مناسب نباشد و مربی به من گفت حداکثر یک نیمه بازی خواهی کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد