وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ 0 - 1 رئال مادرید؛ شکست در دیدار دوستانه

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن و آنچلوتی در آخرین دیدار تدارکاتی شان در آمریکا برابر رئال مادرید شکست خوردند.  

کارلو آنچلوتی با تیم جدیدش مقابل تیم سابقش قرار می‌گرفت و بیشتر توجهات به همین موضوع بود. با این حال آنچلوتی نتوانست مانع شکست تیمش مقابل رئال شود و در نهایت 1-0 شکست خورد.
بایرن نیمه اول را بهتر از حریف آغاز کرد و به خوبی توانست تا دقایق پایانی آن را کنترل کند و موقعیت‌هایی نیز در طول نیمه ایجاد کرد ولی راه به جایی نبرد. در دقیقه 25 دیوید آلابا یک ضربه ی ایستگاهی بسیار خطرناک زد که توپ با فاصله بسیار کم به بیرون رفت. در ادامه کیکو کاسیا نیز چندین بار دروازه تیمش را نجات داد تا بازی در نیمه اول با همان نتیجه 0-0 به پایان برسد.
نیمه دوم را ئال بهتر آغاز کرد و این مادریدی ها بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند و شروع به موقعیت سازی کردند. یک ضربه ایسکو به تیرک دروازه خورد و رئالی ها باز هم موقعیت‌های خوبی داشتند که گلزنی کنند ولی در نهایت این دانیلو بود که کار را تمام کرد. او با یک حرکت رو به عرض و یک ضربه ی بسیار زیبا از بین دو مدافع حریف، دروازه بایرن مونیخ را باز کرد و تیمش را به پیروزی رساند. در ادامه دیاز می‌توانست یک گل دیگر برای رئال به ثمر برساند ولی موقعیتش را از دست داد.

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
عقاب سفید پنج‌شنبه 14 مرداد 1395 ساعت 09:13

سریال باختهای بایرن به تیم اسپانیایی ادامه دارد ، امیدوارم درس خوبی برای بازیهایی اروپایی بگیرند ، فتح بوندس لیگا دیگر ارزش ندارد به شخصه دوست دارم به جهت زیبایی و هیجان بوندس لیگا و همچنین قوی شدن تیم آلمان دورتموند قهرمان شود و بایرن قهرمان اروپا گردد.

ارین روبن پنج‌شنبه 14 مرداد 1395 ساعت 10:03

انچلوتی عاشقتم
اگه با پپ میباختیم بهش فحش میدادم
اما تو عشقی کارلتو

محمد پنج‌شنبه 14 مرداد 1395 ساعت 10:11

http://www.mahkan.com/post/70
سلام دوستان
به سایت بالا مراجعه کنید و لیست 50 استادیوم برتر دنیا رو ببینید

Just Bayern پنج‌شنبه 14 مرداد 1395 ساعت 10:50

ای جان آلمان چندتا ورزشگاه برتر داره ایول

صالح پنج‌شنبه 14 مرداد 1395 ساعت 11:13

بایرن بدون مولر لواندوفسکی داگلاس کاستا مانوئل نویر متس هوملس وخیلی از ستاره های سرنوشت سازش 1 بر صفر باخت بایرن را با فوق ستاره هایش ببینیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد