وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اینترمیلان 1 - 4 بایرن مونیخ؛ جشنواره گل بایرن مونیخ با درخشش گرین

دو تیم اینتر و بایرن مونیخ بامداد امروز در چارچوب کاپ بین المللی در آمریکا به مصاف هم رفتند که در نهایت این رقابت با برتری پرگل بایرن مونیخ به پایان رسید. 

 

اینتر و بایرن مونیخ که در تور آمریکا  برای آماده سازی پیش فصل حضور دارند، امروز ساعت 1:30 بامداد در چارچوب کاپ بین المللی به مصاف هم رفتند، داور این دیدار مارک کادلیک از آمریکا بود.

این بازی در نهایت بانتیجه 1 - 4 به نفع بایرن مونیخ پایان یافت.

 

ترکیب دو تیم

اینتر؛ هاندانوویچ، دی آمبروزیو، میراندا، رانوکیا، آنسالدی، ناگاتومو، ملو، کوندوگبیا، ارکین، پالاسیو، یووتیچ

بایرن مونیخ؛  استارک، تیاگو، ریبری، مارتینز، رافینیا، فلدهان، ویدال، آلابا، گرین، پانتوویچ، بنکو

 

گزارش بازی

در دقایق ابتدایی بازی روی اشتباه رانوکیا مهاجم بایرن مونیخ در محوطه جریمه صاحب توپ شد اما سمیر هاندانوویچ توپ بازیکن حریف را به خوبی مهار کرد.

در دقیقه 7 مسابقه گرین در زادگاهش دروازه اینتر را باز می کند، آلابا از سمت چپ توپی را برای گرین سانتر کرده و بازیکن آمریکایی بایرن، کار را تمام می کند.

ریبری گل دوم را برای بایرن به ثمر می رساند، در دقیقه 13 مسابقه، بنکو ریبری را صاحب توپ کرده و مرد فرانسوی رو در روی میراندا قرار گرفته و دروازه اینتر را باز می کند.

اینتر در دقیقه 15 صاحب یک ضربه آزاد در فاصله ای بسیار بعید شده و یووتیچ شانس خود را برای باز کردن دروازه بایرن امتحان می کند، ضربه مهاجم مونته نگرویی راه به جایی نبرد. تا دقیقه 21 بازی بایرن مونیخ صاحب توپ و میدان بوده و با پاس کاری زیاد ابتکار عمل را بدست گرفته است. دقیقه 25 فییلیپه ملو روی ریبری خطا کرد، بایرن مونیخ در فاصله ای مناسب صاحب ضربه آزاد شده که توپ تیاگو توسط دی آمبروزیو دفع گردید. با گذشت 30 دقیقه از بازی  اینتر موفق نشد موقعیت گل زنی روی دروازه بایرن ایجاد کند.

در دقیقه 31 بازی دنیلو دی آمبروزیو موفق نشد توپ ارسالی را دفع کند و ریبری با یک پاس ساده گرین را صاحب توپ کرد، بازیکن آمریکایی دومین گل خود را با پای چپ و به سادگی وارد دروازه هاندانووچ می کند.

به علت گرمی هوا در دقیقه 32 بازی تایم اوت برای نوشیدن آب در نظر گرفته شد؛ حالا مانچینی می تواند با بازیکنان اینتر صحبت کند.

در دقیقه 35 رافینیا، گرین را در نزدیکی دروازه صاحب توپ می کند و مهاجم بایرن دروازه خالی را باز کرده و هتریک خود را کامل می کند.

پانتوویچ بازیکن جوان بایرن مونیخ در آستانه محوطه جریمه موقعیتی مناسب برای شوت زنی داشت که در نهایت نتوانست از موقعیت استفاده کند. با پاسکاری ویدال و ریبری آلابا در موقعیتی مناسب صاحب توپ شد اما نتوانست از موقعیت استفاده کند. در پایان نیمه اول جانر ارکین پشت ضربه ایستگاهی قرار گرفت و ویدال سانتر او را دفع کرد.

در ابتدای نیمه دوم بسا جای ارکین را در ترکیب اینتر گرفت و آلونسو هم در بایرن به جای ویدال وارد زمین شد و ریبری هم جای خود را به تیلمن داد و برنات جای پانتوویچ را گرفت. برنات در دقیقه 53 توپ را روی دروازه اینتر ارسال کرد که مدافعان موفق شدند توپ ارسالی را دفع کنند. در دقیقه 56 پالاسیو در آستانه محوطه جریمه صاحب توپ شد اما مهاجم آرژانتینی نه اقدام به شوت کرد و نه توپ را پاس داد که درنهایت با دخالت مدافع بایرن توپ به دروازه بان رسید. دقیقه 60 رافینیا جای خود را به نیکلاس دورش داد.

دقیقه 63 اینتر صاحب ضربه کرنر شد که آنسالدی آن را روی دروازه ارسال کرد، ضربه سر دی آمبروزیو دومین کرنر اینتر را شکل داد، دومین کرنر به کوندوگبیا رسید اما شوت هافبک فرانسوی راه به جایی نبرد. با خطای آلونسو روی یووتیچ اینتر در 30 یاردی دروازه صاحب ضربه آزاد شد و مهاجم مونته نگرویی دوباره توپ را به آسمان کوبید. دقیقه 70 به علت گرمای هوا دوباره تایم اوت برای نوشیدن آب در نظر گرفته شد.

دقیقه 72 ایکاردی و میانگ برای اینتر به بازی آمدند و یووتویچ و آنسالدی زمین بازی را ترک کردند. در تیم بایرن هم کرنیکی و لاپه جای بنکو و تیاگو را گرفتند. دقیقه 79 کرنیکی اولین شوت نیمه دوم را به سمت دروازه اینتر روانه می کند که راه به جایی نبرد. دقیقه 80 هاندانوویچ جای خود را به کاریتزو می دهد.

مائورو ایکاردی در دقیقه 90 موفق شد تنها گل اینتر را وارد دروازه تیم آلمانی کند، روی اشتباه آلابا مهاجم فرصت طلب اینتر صاحب توپ شد و با ضربه ای دقیق دروازه حریف را گشود.

بازی در نهایت با نتیجه 4-1 به سود بایرن مونیخ پایان یافت.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد