وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رشکه: گواردیولا می خواست توماس توخل جانشینش در بایرن شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، طبق گفته میشائیل رشکه، گواردیولا جانشینش را انتخاب کرده بوده است.  

 

میشائیل رشکه افشا کرد پپ گواردیولا خواستار انتخاب توماس توخل بعنوان جانشین پس از خود در سمت سرمربی گری بایرن مونیخ بوده است.

به نقل از ESPN، رشکه در این خصوص گفت:


من به 11 نفر از دوستان گفتم پپ  گواردیولا مدت کوتاهی پس از ورودش به بایرن، به من گفته بود توماس باید جانشین من در اف سی بایرن شود. من رابطه ی مطمئنی با توماس توخل داشتم و میدانستم او کار پپ را تحسین می کند. از سوی دیگر پپ هم تحت تاثیر نمایش های ماینز قرار داشت. او اغلب با من درخصوص توماس صحبت می کرد.

از رشکه سوال شد: " گواردیولا از شما خواست با او به سیتی بروید؟"


این قضیه کاملا درست نیست. واضح بود که من می خواهم در مونیخ بمانم. پپ هرگز چنین چیزی از من نخواسته.

رشکه تا سال 2018 با بایرن قرارداد دارد.

منبع

نظرات 8 + ارسال نظر
شاهین پنج‌شنبه 7 مرداد 1395 ساعت 20:56

اینو دیگ نشنیده بودیم.اخه پپ جانشین هم انتخاب میکنه.خخخخ
البته توخل هم خوبه ولی هنوز جوونه.در اینده عالی میشه

جواد جمعه 8 مرداد 1395 ساعت 12:10

در خصوص کامنتی که امیر جان درباره گومز داده بود:
من نظر دادم کردم نظرم ثبت نشد.
اتفاقا از نظرت خیلی خوشم اومد
ولی مشکل اینجاست که اگر گومز بیاد الان 31 سالشه اگه فیکس باشه و ذخیره نباشه تا بیاد به اوج برسه دو سه سالی طول میکشه البته من خودم خیلی دوست دارم بیاد ولی واسه ذخیره هم مناسب نیست بیاد مثل گوتزه عمر فوتبالیشو هدر میده
آلمان بهش احتیاج داره تو این زمان که هنو یه مهاجم خوب نداریم .دوست دارم بره دورتموند

شاهین جمعه 8 مرداد 1395 ساعت 13:35

رسمی..شواین اشتایگر از بازی های ملی خداحافظی کرد

Navid Bayern Lover جمعه 8 مرداد 1395 ساعت 13:43

ای وای رئیس هم رفت

شاهین جمعه 8 مرداد 1395 ساعت 13:44

کاپیتان جدید ب نظراون چه بازیکنی میشه؟

مسعود المانی -رئالی جمعه 8 مرداد 1395 ساعت 14:51

اقا این گواردیولا سرور هر چی مربی المانیه خداوکیل سه سال تو لیگ المان بود ولی بهترین دوران تاریخ بایرن مونیخ رو رقم زد و سطحش نه تنها از مربیای المانی یلکه از همه بالاتره کم مونده که بکن بائر هم بگه گواردیولا الگوی من بوده.ههههههه

شاهین جمعه 8 مرداد 1395 ساعت 15:22

اقا مسعود شما ک رئالی هسی.نباید دل خوشی از پپ داشته باشین.چون کسی بود ک با بارسلون جلوتون وایساد
چون ما رئالی ندیده بودیم پپ رو دوس داشته باشه خخخخنخ

عشق بایرن جمعه 8 مرداد 1395 ساعت 17:06

این بارسا پدر این رئالو در اورد ها یعنی حال میکنم می بینم این رئال هی جلو بارسا میبازه .نمی دونم این لغب کهکشانی رو از کجا بهشون دادن همشم اینا دارن باند بازی می کنن ولی هیچی تیم خودمون نمی شه ما مولرو داریم کیمیچ و برناتو داریم رافینیا و تیاگو و سانچز و لام الونسو ویدال نویرو اینا کهکشانین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد