وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ژکو گزینه جدید خط حمله بایرن

571596335-edin-dzeko-1yGBxFPgNYa7.jpg

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، به نقل از Tz، تیم فوتبال بایرن مونیخ تنها دو خرید در این فصل داشته است و این در حالی است که خروجی های بایرن مونیخ نسبت به فصول قبل فزونی داشته است. 

 

حال برخی رسانه ها مدعی هستند که بایرن مونیخ در پی جذب ژکو مهاجم اسبق سیتی و فعلی رم برای کمک به لوا در خط حمله می باشد، این در حالی است که کارلتو در آخرین مصاحبه خود از عدم خرید بازیکن جدید خبر داده است.

منبع

نظرات 9 + ارسال نظر
امیر پنج‌شنبه 7 مرداد 1395 ساعت 15:40

سلام قبلش عذر خواهی کنم که اینجا جواب کامنتارو میذارم
بحث ازاد المان کبیر: من نفهمیدم منظورتونو یعنی اگه ملیت لوا المانی بود قهرمان میشدیم؟
(کمی گنگه منظورتون با المانی بودن یا نبودن چیزی عوض نمیشه از نظر من..)
جواد جان:چه ربطی داره داداش اگه اینطوری که شما میگی باشه ریبری روبن نویر هم باید بندازیم دور چون سنشون از 30 سال بالاتره WTF!! از نظر شما 31 سال سن بالایی هست>؟
مردادعزیز:متوجه شدم منظورتونو اما زمانی که گومز در بایرن بود وضع ما بهتر بود..
Bobak:ملاک سنگینی بازیکن نیست و به نظر من این یه سطحی بینی هست..(سنگین ترین تیم یورو ما بودیم اگه خاطرتون باشه. بسیار هم عالی بازی کردیم..)
منتظر جواب دوستان هستم... از این که در این بحث شرکت کردید کمال تشکرو ازتون دارم.

شاهین پنج‌شنبه 7 مرداد 1395 ساعت 15:52

امیر جان بدشتوبر واقعا پاشنه اشیل تیم هس .حتی تو جوونیش هم هر وقت در ترکیب بایرن بود بایرن رو ضعف دفاعی شکست میخورد.همون مصدوم باشه بهتره

شاهین پنج‌شنبه 7 مرداد 1395 ساعت 15:55

البته میدونم بحث اصلی مربوط ب گومز هس ولی گومز هم مث قبل شم گلزنی بالایی نداره .البته من بدم نمیاد دوباره برگرده بایرن

امیر پنج‌شنبه 7 مرداد 1395 ساعت 16:05

سلام داداش شما با شما موافق نیستم چون فضای بایرن با فیورنتیا متفاوت هست اینجا مطمئنن فرصت گل زنی بیشتری روی پاس های روبن ریبری و ... پیدا میکنه..
بازم ممنون از این که جوابمو دادین

Just Bayern پنج‌شنبه 7 مرداد 1395 ساعت 17:48

لوا نه زیاد مصدوم میشه نه محروم خدا رو شکر گومز یه ذره زیادی واسه بازیکن ذخیره خوب نیس ؟؟؟
اما خوبه که دوباره برگرده ولی در کل شاید رو نیمکت تلف میشه بهتره تو تیم های دیگه ی بوندس بازی کنه تا هم تو آلمان باشه هم واس تیم ملی خوبه

Amir جمعه 8 مرداد 1395 ساعت 10:20

دوستان من منتظر جواباتون هستم اقایونی که اسم بردم بالا
فقط بلدین دیسلایک کنید!!

جواد جمعه 8 مرداد 1395 ساعت 12:07

من نظر دادم کردم نظرم ثبت نشد.
اتفاقا از نظرت خیلی خوشم اومد
ولی مشکل اینجاست که اگر گومز بیاد الان 31 سالشه اگه فیکس باشه و ذخیره نباشه تا بیاد به اوج برسه دو سه سالی طول میکشه البته من خودم خیلی دوست دارم بیاد ولی واسه ذخیره هم مناسب نیست بیاد مثل گوتزه عمر فوتبالیشو هدر میده
آلمان بهش احتیاج داره تو این زمان که هنو یه مهاجم خوب نداریم .دوست دارم بره دورتموند

muller جمعه 8 مرداد 1395 ساعت 12:08

امیر جان من خودم ماریو گومز رو خیلی دوس دارم.اگه یادتون باشه تو همون فصلی هم که فینال چمپیونز رو به چلسی باختیم ماریو 12 گل واسمون زد که این خودش خیلیه.ولی واسه نیمکت نشینی اصلا مناسب نیس چون اگه بره به یه تیم که سطحش پایینتره قطعا توی ترکیب اصلی بازی خواهد کرد ولی تو بایرن نیمکت نشین میشه که اصلا خوب نیس.

Amir جمعه 8 مرداد 1395 ساعت 13:09

سلام دوباره..
جواد جان:نظر شما کاملا منطقی بود و بنده تا حدی قانع شدم مرسی بابت کامنت..
مولر عزیز:بنده نفهمیدم منظورتونو یعنی چون تو بایرن جا نیست میگید بره به یه تیم سطح پایین که چه اتفاقی بیفته؟..خیلیا میگن خوب شد گوتزه رو به دورتموند فروختیم. درصورتی که من کاملا مخالف بودم اگه شرایط برای گوتزه مهیا میشد و اقای پپ اونو بازی میداد میتونست تو بایرن هم به اوجش برسه...
بازم ممنون از شهامت دوستانی که جواب دادن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد