وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رئیس سابق فدراسیون فوتبال آلمان از سوی کمیته اخلاق فیفا یک سال محروم شد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، از سوی کمیته اخلاق فیفا برای وولفگانگ نیرزباخ محرومیتی یک ساله در نظر گرفته شده است.  

 

حدود هشت ماه پیش بود که وولفگانگ نیرزباخ، رئیس سابق فدراسیون فوتبال آلمان اعلام کرد که این فدراسیون در سال 2005 مبلغ6.7 میلیون یورو را به فیفا پرداخت کرده است اما  گفت که  پرداخت این مبلغ هیچ ارتباطی به دریافت میزبانی جام جهانی 2006 نداشته است. اما نیرزباخ مدتی بعد از سمت ریاست فدراسیون فوتبال آلمان کناره گیری کرد تا این موضوع بر شایعات پرداخت رشوه فدراسیون فوتبال آلمان به فیفا بیفزاید.

امروز کمیته اخلاق فیفا نیرزباخ را به دلیل  ارائه ندادن گزارشی مبنی بر عدم وجود تخلفات در به دست آوردن میزبانی جام جهانی 2006، به مدت یک سال محروم کرد. محققان فیفا خواهان محر ومیتی دو ساله برای وی بودند اما در نهایت وولفگانگ نیرزباخ به مدت یک سال از فعالیت در تمام عرصه های فوتبالی محروم شد.

بیانیه کمیته اخلاق فیفا در این خصوص به شرح زیر است:

“این پرونده نشانی از نقض قوانین اخلاقی فیفا در رابطه با پرداخت رشوه یا فساد در به دست آوردن میزبانی جام جهانی 2006 ندارد اما با توجه به بررسی های انجام شده،  آقای وولفگانگ نیرزباخ به دلیل گفتن آگاهی از وجود یک سری تخلفات جزئی و گزارش ندادن به موقع آن ها به کمیته اخلاق فیفا، به مدت یک سال از فعالیت های فوتبالی محروم شده است.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد