وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصاحبه مفصل با رومنیگه: می خواهیم به تعداد ستاره های پرچم آمریکا در آنجا باشگاه هوادارای داشته باشیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارل هاینس رومنیگه در مورد مسائل مربوط به بایرن مونیخ صحبت کرد. 

 

به گزارش Sport1 از 25 جولای تا 4 آگوست بایرن مونیخ در امریکا خواهد بود و به عنوان بخشی از ائودی تور 2016 در انجا با تیم های رئال مادرید، آث میلان و اینترمیلان دیدار خواهد کرد.کارل هاینتز رومنیگه نایب رییس باشگاه بایرن مونیخ در مورد دلایل این سفر می گوید:


ما دو سال پیش هم اینجا بودیم، بازگشت به نیویورک و پورتلند یک موفقیت بزرگ است چرا که راهی جدید برای نشان دادن بایرن مونیخ می باشد، ما فقط یک دفتر در نیویورک افتتاح کردیم و از روند پیشرفت بسیار راضی هستیم.

رومنیگه ادامه می دهد:


وقتی ما 2 سال پیش اینجا بودیم فقط 9 باشگاه هواداری در آمریکا داشتیم ولی اکنون این رقم به 100 رسیده است، ما به این موضوع نیاز داریم و در شانگهای نیز به دنبال همین هستیم، بایرن مونیخ در مسیر درست قرار دارد. آمریکا در چند سال آینده برای ما اهمیتی زیادی خواهد داشت و از جنبه بین المللی برای بایرن بدون جایگزین است. خیلی خوب می شد که ما به جای هر ستاره روی پرچم امریکا( تعداد ایالات امریکا) یک باشگاه هواداری داشته باشیم.

کاله در مورد وضعیت فوتبال امریکا می گوید:


چیزهای زیادی در فوتبال آمریکا پیشرفت کرده است، آمریکا همیشه جزئی از جام جهانی بوده است و نقش خود را ایفا کرده است. در برزیل در دور دوم حاضر بود، انها در مسیر درستی قرار دارند ولی باید از فوتبال در این کشور حمایت شود و رقابت سختی بین این رشته و بسکتبال و هاکی و بیس بال وجود دارد.

رومنیگه در مورد تور بایرن مونیخ در آمریکا و بازی های دوستانه این تیم مقابل 3 تیم قدرتمند رئال مادرید، میلان و اینتر ادامه داد:


این سه تیم نشان داده اند در ده سال گذشته که می توانند لیگ قهرمانان را فتح نمایند. در بازی ما مقابل رئال مادرید در ورزشگاه میت لایف نیویورک مطمئنا ورزشگاه پر خواهد شد و شاهد حضور 80 هزار تماشاگر خواهیم بود. این بسیار مهم است که در امریکا محلی برای برگزاری چنین دیدارهایی وجود دارد.

رومنیگه در مورد لیگ قهرمانان در پایان گفت:


سال گذشته در لیگ قهرمانان بسیار خوب بازی کردیم و می توانستیم به فینال برسیم. ما همیشه سعی می کنیم نقش خود را ایفا کنیم اما اینکه در پایان این برای کسب عناوین کافی خواهد بود را من نمی دانم. کارلو انچلوتی بسیار بلند پرواز است، در بایرن مونیخ انتظارات به خودی خود بالا است و ما نباید به طور مصنوعی ان را بالاتر هم ببریم.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد