وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: با آنچلوتی اعتماد به نفسم را بازیافته ام؛ احساس آزادی می کنم!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فرانک ریبری از احساس رهایی و انگیزه ی بالایش تحت هدایت مربی جدید بایرن می گوید.  

 

به نقل از وبسایت Kicker، فرانک ریبری از بازیافتن اعتماد به نفسش می گوید:


بالاخره تحت هدایت آنچلوتی احساس می کنم اعتماد به نفسم را بازیافته ام. او مربی بزرگی است. من به مربیانی مانند او، مانند هاینکس و اوتمار هیتسفلد احتیاج دارم. احساس آزادی می کنم! کاملا با انگیزه! آنچلوتی برای باشگاه یک هدیه است. با او می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
جواد دوشنبه 4 مرداد 1395 ساعت 13:09

معلومه ازش خیلی تو بازیا خوب شده
برگشته به دوران اوجش زمان یوب هنکس

sajjad دوشنبه 4 مرداد 1395 ساعت 13:09

ریبری نیاز ب فضاداره باتعداد فورواردکم زمان پپ 4_1_4_1مابا5نفرحمله میکردیم باعث تجمع تیم حریف تودفاع میشد ولی الآن اگه روبری مصدومیت سراغشون نیاد دوباره میتونن اوج بگیرن

پوریا دوشنبه 4 مرداد 1395 ساعت 18:35

این حرفارو میشنوم دیوونه میشم. سه فصل با بهترین مهره ها. اخرش هیچی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد