وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گوتزه: می خواهم دوباره بهترین فوتبالم را به نمایش بگذارم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، گوتزه گفت که دوباره از دورتموند جدا نخواهد شد.  

 

ماریو گوتزه پس از سه فصل حضور در بایرن مونیخ، دوباره به بوروسیا دورتموند بازگشت. ملی پوش 24 ساله می خواهد با عملکردش خود را باز هم در فوتبال اثبات کند.

صحبت های ماریو گوتزه پس از امضای قرارداد را به نقل از وبسایت رسمی باشگاه دورتموند می خوانیم:

“پیوستن من از دورتموند به بایرن یک تصمیم آگاهانه بود، نمی خواهم آن را پشت امروز پنهان کنم. سه سال، من به تصمیمم با دید متفاوتی نگاه می کنم. می دانم که هواداران نمی توانند این را درک کنند. این کار را دوباره انجام نخواهم داد. وقتی به خانه برگردم می خواهم با عملکردم خود را به همه اثبات کنم، خصوصا آن هایی که با آغوش باز از من پذیرایی نخواهند کرد. هدف من این است که دوباره بهترین فوتبالم را بازی کنم، برای همه، برای باشگاه و هواداران دورتموند.
 

منبع

نظرات 7 + ارسال نظر
شاهین پنج‌شنبه 31 تیر 1395 ساعت 17:51

رفتنش به نفع خودشه.البته با راهنمایی های انچلوتی
امثال پپ فقط فکر خرید بیشتر بودن واصلا توجه نداشت ک بازیکن اینجور خراب میشه
اما کارلو انچلوتی هم موفقیت تیم رو میخواد هم پیشرفت خود بازیکن

بهرام همیشه المانی پنج‌شنبه 31 تیر 1395 ساعت 17:56

امیدوارم اونجا موفق باشه گوتزه دوست داشتنی

بهرام همیشه المانی پنج‌شنبه 31 تیر 1395 ساعت 17:56

امیدوارم اونجا موفق باشه گوتزه دوست داشتنی

mohammad پنج‌شنبه 31 تیر 1395 ساعت 20:09

رومینیگه داره تیمو داره گرد گیری میکنه فقط نمیدونم چرا این برناتو نمیندازن بیرون

mohammad پنج‌شنبه 31 تیر 1395 ساعت 20:11

یعنی میشه ما هم یه بازیکن خوب بخریم

شاه کان پنج‌شنبه 31 تیر 1395 ساعت 21:33

واقعا هیچ وقت نفهمیدم چرا آنچلوتی پاشو کرده بود تو یه کفش که گوتزه در برنامه هاش جایی نداره. اگر گوتزه تو بایرن موفق نبوده فقط به خاطر این بود که اون کچل بی خاصیت بهش کم بازی داد. حالا خیلی زود خواهیم دید که گوتزه در دورتموند دوباره اوج خواهد گرفت و ما حالاحالاها باید در حسرت از دست دادن مهاجمی با هوش و استثنایی باشیم. هی روزگار

omid deutscher جمعه 1 مرداد 1395 ساعت 20:04

واقعا با شاه کان موافقم بد جوری پشیمون میشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد