وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واکنش سرمربیان بایرن مونیخ و منچستر سیتی به دیدار شب گذشته

دیشب در دیداری دوستانه در شهر مونیخ و در ورزشگاه آلیانس آرنا دو تیم بایرن مونیخ و منچسترسیتی به مصاف هم رفتند. در ادامه نظر سرمربیان دو تیم را راجع به این دیدار می خوانید. 

 


کارلو آنچلوتی:

مثل روز اول مدرسه هیجان زده بودم. هواداران و ورزشگاه را می‌شناختم. جوی فوق‌العاده داشت و ایمان دارم در کنار هم می‌توانیم به دستاوردهای بزرگ برسیم. شروع خوبی داشتیم و خوب کار کردیم. همیشه بازی کردن مقابل تیمی مثل منچسترسیتی کار دشواری است. این را هم در نظر داشته باشید که در مقطع اول فصل خوب کار کرده ایم. نشان دادیم که در شرایط خوبی هستیم ولی هنوز به پیشرفت نیاز داریم.

پپ گواردیولا:

من بسیار خوشحال هستم و امروز در زمان های مناسبی در جنبه های مختلفی خوب کار کردیم. در نیمه دوم کمی محکم تر بازی کردیم و واقعا از آنچه امروز انجام دادیم راضی ام چراکه ما کمتر از دو هفته است که باهم تمرین می کنیم. بایرن مونیخ همیشه حریف سختی است اما باید پیشرفت کنیم و بهتر شویم. فکر می کنم باید چنین بازی هایی انجام دهیم تا بهتر شویم. ما بازیکنان جوانی در تیم داریم و شما بازی آن ها را دید و روی هم رفته از کار آن ها راضی ام. شما برای اینکه بهتر شوید باید اشتباه کنید. وقتی مقابل تیم های رده پایین بازی کنید، متوجه اشتباهات خود نمی شوید ولی در بازی مقابل تیم های بزرگ ضعف هایتان مشخص می شود. ما در این بازی مافئو و آنلیئو را داشتیم که در این بازی عالی بودند و البته زینچنکو و بارکر را داشتیم. ما نیاز به زمان داریم و آن ها سطح خودشان را نشان داد و ما در طول فصل می توانیم از آن ها استفاده کنیم. ماریو (گوتزه) یک انسان خوب است که همه چیزش را برای تیم می گذارد و 24 ساعته بر روی کارش تمرکز دارد. بودن در باشگاه های بزرگ آسان نیست. نه برای من و نه برای ماریو در زمان من در مونیخ اینگونه نبود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد