وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: رئال مادرید به لواندوفسکی نیازی ندارد؛ قصد فروش او را نداریم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی جدید باواریایی ها در پیامی خطاب به سران باشگاه مادریدی گفته که لواندوفسکی جایی نمی رود. وی همچنین از رناتو سانچز به نیکی یاد کرده است. 

 

کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ می گوید که قصد ندارد روبرت لواندوفسکی را به رئال مادرید واگذار کند. او همچنین گفته است که رئال مادرید گزینه های کافی در خط حمله اش را دارد و نیازی به جذب این مهاجم لهستانی ندارد.

به گزارش فور فور تو، این در حالی است که گزارشات اخیر خبر از ابراز تمایل لواندوفسکی، زننده 47 گل طی دو فصل برای بایرن مونیخ در رقابت های بوندس لیگا، به انتقال به مادرید می دادند. رئال مادرید در حالی به جذب مهاجم پیشین دورتموند می اندیشد که هم اینک بازیکنانی همچون کریستیانو رونالدو، گرت بیل و کریم بنزما را در فاز هجومی تیمش دارد.

سرمربی پیشین رئال مادرید می گوید که به یکی از ارزشمندترین بازیکنانش اجازه جدایی از آلیانز آرنا را نمی دهد.

“رئال مادرید عده ای از بازیکنان فوق العاده همچون رونالدو، بیل و بنزما را در اختیار دارد. آن ها به لواندوفسکی نیازی ندارند. حتی اگر احساس کنند به او نیاز دارند، بایرن مونیخ خیال فروش او را ندارد.
  چرا باید بخواهیم یکی از بهترین مهاجمان جهان را بفروشیم؟ لواندوفسکی را با هیچ مهاجم دیگری در دنیا عوض نمی کنیم.


بایرن مونیخ تا بدین جای بازار نقل و انتقالات، انتقال متس هوملس و رناتو سانچز را نهایی کرده و حال آنچلوتی می گوید که پدیده فوتبال پرتغال می تواند نمایش هایی درخشان را به اجرا بگذارد.

“رناتو یکی از بازیکنانی است که چشمم را گرفت. باشگاه با خرید او کار عالی ای انجام داد. باشگاه های بزرگ زیادی از سرتاسر اروپا خواهان جذب وی بودند ولی بایرن زودتر از همه اقدام کرد.
  سانچز بازیکنی فوق العاده است و می تواند در آینده به عنصری کلیدی برای بایرن مونیخ بدل شود. او کیفیت و شخصیتش را پیش از این نشان داده. او می تواند شگفت انگیز باشد و بایرن را بگرداند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد