وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلونسو: منتظر بازی در کنار رناتو سانچز هستم؛ شاید من هم چیز هایی از او یاد بگیرم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ژابی آلونسو معتقد است که رناتو سانچز ثابت خواهد کرد که خرید خوبی برای بایرن مونیخ است. 

 

سانچز با درخشش در فصل 2015/16 همراه با تیم بنفیکا با انتقالی پر هزینه راهی تیم بایرن مونیخ شد، و سپس در رقابت های یورو 2016 نیز نقشی مهم در قهرمانی پرتغال ایفا کرد.

آلونسو با تجربه در مصاحبه با ESPN، راجع به یکی از بزرگترین استعداد های حال حاضر دنیای فوتبال گفت:

“او 18 سال دارد و در ماه آگوست 19 ساله خواهد شد، و بازیکن بسیار آینده داری به نظر می رسد. او قدرت و انرژی بسیار زیادی دارد. تشنه فتح عناوین است، و می خواهد پیشرفت کند و من منتظر بازی در کنار او هستم و امیدوارم خط میانی را با هم سهیم شویم. در حال حاضر او قهرمان اروپا همراه پرتغال محسوب می شود.
 

“آیا می تواند چیز هایی از من یاد بگیرد؟ شاید من هم بتوانم چیز هایی از او یاد بگیرم.
 

آلونسو در مورد دیگر خرید جدید بایرن مونیخ، یعنی متس هوملس هم گفت:

“هوملس بوندس لیگا را می شناسد. او با این باشگاه آشناست و هم تیمی های جدیدش را هم می شناسد. عادت کردن به باشگاه جدید برای او مشکلی نخواهد بود.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
بهمن چهارشنبه 30 تیر 1395 ساعت 14:41

ناموسا رناتو و ویدال کنار هم بازی کنن کی میخاد رد بشه ازشون؟؟؟
مارتینز و الونسو احتمالا ذخیره این دوتا هستن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد