وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: به دنبال سانه نیستیم؛ تیم تکمیل است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آنچلوتی شایعات خرید لروی سانه را رد کرد.  

 

پس از انتشار خبر علاقه باشگاه بایرن مونیخ به لروی سانه، سرمربی این تیم می گوید، آن ها تیمشان برای فصل آینده تکمیل است و به دنبال خرید بازیکن جدیدی نیستند.

کارلو آنچلوتی درباره شایعات به خدمت گرفتن، لروی سانه وینگر 20 ساله تیم شالکه گفت:

“تیم شرایط خوبی دارد و همه پست ها تکمیل است و به دنبال بازیکنی جدید برای این فصل نخواهیم بود. بازیکنان جوان زیادی در اختیار داریم و باید به آن ها فرصت دهیم که خودی نشان دهند و اعتماد به نفس و تجربه کسب کنند.  

سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ، درباره پپ گواردیولا سرمربی سابق این تیم گفت:

“رابطه بسیار خوبی با پپ گواردیولا دارم. هر دو سرمربی هستیم و می دانیم شغلمان چه سختی هایی دارد. او با بایرن کار فوق العاده ای انجام داد، برای او و تیمش در فصل پیش رو بهترین ها را آرزو دارم.  با او صحبت نکرده ام، امّا قراراست فردا او را ملاقات کنم. فکر نمی کنم در مورد تیم باهم صحبت کنیم. تیم را به خوبی می شناسم و نیازی به توصیه ندارم. سبک گواردیولا در بایرن مونیخ بسیار موفق بود و امیدوارم بازیکنان این سبک را فراموش نکنند. امّا به هر حال هر سرمربی سبک خاص خود را دارد و من هم می خواهم ایده های خودم را اینجا پیاده کنم و به بازیکنان منتقل کنم. 

آنچلوتی درباره گوتسه که در آستانه پیوستن به دورتموند قرار دارد، گفت:

“خبر خاصی نیست، او هنوز بازیکن بایرن مونیخ است، او بازیکن بسیار فوق العاده ای است و در بایرن مونیخ عملکرد خوبی داشته و در آینده نیز عملکرد خوبی خواهد داشت.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
جواد چهارشنبه 30 تیر 1395 ساعت 16:01

آنجلوتی خیلی گلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد