وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: مقایسه گواردیولا و آنچلوتی خیلی زود است؛ آماده تمدید قرارداد با بایرن هستم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، طبق گفته ی آرین روبن، رویکرد تاکتیکی کارلو آنچلوتی زمان می برد تا در بایرن مونیخ جا بیفتد.  

 

 

به نقل از fourfourtwo، آرین روبن درخصوص مقایسه ی گواردیولا و آنچلوتی به Goal گفت:


هنوز خیلی زود است. اول باید همه ما شروع به کار کنیم. در اولین جلسات تمرینی زیاد تاکتیکی کار نکردیم. اما در هفته های آینده و وقتی بازی ها شروع شود خواهیم دید. منتظر آن هستم. او به زمان احتیاج دارد؛ باید اول یکدیگر را بشناسید. او یک مربی کلاس جهانی است و کار کردن با چندین تن از مربیان بسیار خوب برای بازیکنان خیلی خاص و ویژه است. این اتفاق برای ما تنها می تواند یک مزیت باشد.

 

گواردیولا نتوانست بایرن را قهرمان لیگ قهرمانان اروپا کند درحالیکه فصل قبل از او یوپ هاینکس با باواریایی ها به سه گانه دست یافته بود. روبن اما اصرار دارد که جاه طلبی بایرن هر فصل و در هر تورنومنتی یکسان است:


اساسا هر سال همانطور است. تیم های خوب زیادی در لیگ قهرمانان حضور دارند؛ اما ما باید روی قدرت خودمان تمرکز کنیم. ما تیم بسیار قوی ای داریم و هدفمان هم همان است - می خواهیم به فینال چمپیونز لیگ برسیم. اما این خواسته خیلی خیلی سخت است. فکر می کنم میتوانیم افتخار کنیم که قادر به چنین هدفگذاری های بزرگی هستیم؛ که میتوانیم و اجازه داریم بگوییم که میخواهیم به فینال لیگ قهرمانان برسیم. این چیزی نیست که هر باشگاهی داشته باشد و اتفاق بسیار مثبتی است. البته این به این معنا نیست که هدفمان خود به خود به واقعیت می پیوندد و رخ می دهد!

 

با تایید باشگاه بایرن مونیخ، آرین روبن ستاره این تیم به دلیل آسیب دیدگی در بازی تدارکاتی برابر لیپ اشتات شش هفته دور از میادین فوتبال خواهد بود. در بازی که بایرنی ها 4-3 پیروز شدند، روبن 32 ساله از ناحیه کشاله ران مصدوم شد و حتی این امکان وجود دارد که روبن بازی افتتاحیه بوندسلیگا مقابل وردربرمن را از دست دهد.

 

از آرین روبن درخصوص کناره گیری از تیم ملی سوال شد. و او به Goal چنین پاسخ داد:


نه نه. اصلا! هنوز نه. البته شما به هر شرایطی فکر می کنید و مخصوصا برای من، مصدومیت ها معضل شده است. اگر از تیم ملی خداحافظی کنید تایم استراحت بیشتری دارید که ممکن است خوب باشد؛ اما من خیلی مفتخرم که در تیم ملی هلند بازی می کنم. من کاپیتان تیم هستم و اینکه برای کشورتان بازی کنید یک افتخار است. و هنوز نمیخواهم آن را رها کنم.

 

هلند در مرحله مقدماتی رقابت های یورو از تورنومنت حذف شد و روبن پیش تر افشا کرد که از مرحله گروهی به بعد بازیها را تماشا نمی کرده:


وقتی در یک تورنومنت نتوانید از مرحله مقدماتی بالا بیایید، شرایط آسان نیست. قطعا ما باید آنجا می بودیم. بنابراین این اتفاق ناامید کننده بود. من واقعا هیچ بازی زنده ای را تماشا نکردم. اما با اشتیاق پیشرفت بچه های بایرن را دنبال می کردم. وقتی برگشتم چند بازی از مرحله حذفی تماشا کرده بودم. ترجیح می دهم کمی وقت با کیفیت را با خانواده ام بگذرانم. ما برای تعطیلات چند هفته ی کوتاه را در آمریکا به سر بردیم؛ البته من به نتیجه نگاه می کنم.“

 

او عنوان کرد که عجله ای برای تمدید قرارداد ندارد ولی آماده این کار است:

"تمدید قرارداد برای من در حال حاضر مهم نیست. سعی می‌کنم آماده شوم، تمرین کنم و بازی کنم.این تنها چیزی است که برایم اهمیت دارد. دیگر چیزها پس از این برایم محسوب می‌شوند. من رابطه خوبی با باشگاه و مدیران دارم. برای یکدیگر احترام قائل هستیم و می‌دانیم که در کنار هم به چه دستاوردهایی خواهیم رسید. فعلا تمدید قرارداد برایم مهم نیست، یک سال دو سال یا هر چند سال. فعلا فقط می‌خواهم بازی کنم. ولی آماده تمدید قرارداد هستم، چرا که نه."

منبع1

منبع2

منبع3

نظرات 2 + ارسال نظر
بهمن سه‌شنبه 29 تیر 1395 ساعت 14:26

اقا ب نظرتون انجلوتی چ ترکیبی رو و با چ ارایشی انتخاب میکنه برای بازی های مهم؟؟؟؟؟

جواد سه‌شنبه 29 تیر 1395 ساعت 16:41

احتمال داره ویدالو بزاره جا رناتو
ترکیب :
نویر -لام - بواتنگ - هوملز - آلابا - ویدال - آلونسو - مولر - کاستا - لوا - ریبری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد