وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یواخیم لو تا ۲۰۱۸ سرمربی ژرمن‌ها ماند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پس از حذف آلمان در نیمه نهایی یورو بحث هایی پیرامون آینده کاری یوآخیم لوو شکل گرفته بود که با تایید لوو بر ادامه کار به حواشی پایان داد. 

 

بنا به خبر سایت رسمی فدراسیون فوتبال آلمان یوآخیم لوو طی تماسی از آمادگی خود برای ادامه فعالیتش با تیم ملی آلمان خبر داد،

پس از حدف غافل گیرانه از رقابت های یورو در نیمه نهایی شرایط به شکلی رقم خورد که ادامه کار یوآخیم لوو در پرده ای از ابهام فرو رفت و بر همین اساس رئیس فدراسیون آلمان طی تماسی با لوو خواستار پاسخ او در مورد ادامه فعالیتش شده بود که امروز سرمربی مانشافت از آمادگی خود برای ادامه کار با تیم ملی تا جام جهانی 2018 خبر داد.

راینهارد گریندل می گوید:


پرسشی محترمانه از سرمربی خود داشتیم و او چند روز برای پاسخ فرصت خواست

گردیندل ادامه می دهد:


البته شکی برای اینکه او کار خود را ادامه می دهد برای ما وجود نداشت ، البته همه ما برای از دست دادن یورو ناراحت شدیم ولی با این حال پناسنیل بزرگی در تیم ما برای به دست گرفتن موفیقت وجود دارد، ما جوان ترین تیم یورو بودیم و از اکنون خود را برای جام جهانی 2018 آماده می کنیم.

آلمان پس از خاتمه بازی های یورو در تاریخ 31 اگوست (چهارشنبه 10 شهریور) در دیداری دوستانه به در مونش گلادباخ به مصاف فنلاند می رود و پس از آن در نخستین دیدار رسمی خود در چارچوب مقدماتی 2018 روسیه برابر نروژ قرار می گیرد.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
rezaoli چهارشنبه 23 تیر 1395 ساعت 01:41

سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد