وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دراکسلر: توماس مولر همیشه من را تحت تاثیر قرار می‌دهد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک موثر آلمان تاکید کرد قبل از حضور در تورنمنت‌های بزرگ درگیر مسائل عاطفی نمی‌شود.   

 
جام ملت‌های اروپا 2016 از دهم ژوئن در کشور فرانسه در حال برگزاری است. در حاشیه این رقابت‌ها چند روزنامه فرانسوی  لیست کوتاهی از سوالات مختلف را تهیه کرده‌اند تا از بازیکنان حاضر در این تورنمنت بپرسند. جولیان دراکسلر، بعد از هوودس و پودولسکی سومین بازیکن آلمان بود که به این چند سوال پاسخ داد:


در آخرین لحظات قبل از شروع بازی چه می‌کنید؟


-یکبار دیگر چک می‌کنم که همه وسایلی که باید باشند در دسترسند یا خیر. ساق‌بندها و کفش‌هایم را امتحان می‌کنم. به غیر از این سعی می‌کنم تمرکز کنم. همین! من بازیکنی نیستم که اعتقاد داشته باشم باید مثلا اول با پای راست وارد زمین شوم، یا چیزهایی شبیه به این.


موقع رهسپار شدن برای اردوهای تیم ملی، خداحافظی از خانواده چقدر برایتان دشوار است؟


-دیگر عادت کرده‌ام. برای ما آنقدرها سخت نیست زیرا اتفاقی است که مدام تکرار می‌شود و اساسا بیشتر اوقات در سفر هستیم. علاوه بر آن جام ملت‌های اروپا چالش بزرگی بود که پیش روی ما قرار داشت و آنجا دیگر جایی برای رنج و اندوه حاصل از خداحافظی‌ها نبود. اما برای طرف مقابل یعنی خانواده‌هایمان دشوارتر است.
 

کدامیک از همبازی‌هایتان بطور خاص شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد؟


-همیشه تحت تاثیر توماس مولر قرار دارم؛ به ویژه از اراده‌اش.


کدامیک از بازیکنان فرانسه برای شما بطور خاص شگقت‌انگیز به نظر می‌رسیدند؟


-مسلما زیزو. انگار برای او همه چیز مثل آب خوردن بود؛ او به لحاظ تکنیکی تقریبا بی‌نقص بود و بازی‌های بزرگی را هم برد، یعنی اصلا نتیجه خیلی از بازی‌ها را خودش تعیین می‌کرد. او یکی از بهترین‌های همه اعصار است.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد