وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوودس: دوست دارم آلمان با فرانسه بازی کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کاپیتان ملی‌پوش شالکه از فرانسه و اسپانیا به عنوان مدعیان یورو نام برد.   

 
جام ملت‌های اروپا 2016 از دهم ژوئن در کشور فرانسه در حال برگزاری است. در حاشیه این رقابت‌ها چند روزنامه فرانسوی  لیست کوتاهی از سوالات مختلف را تهیه کرده‌اند تا از بازیکنان حاضر در این تورنمنت بپرسند. بندیکت هوودس بعد از پودولسکی دومین بازیکن آلمان بود که به این چند سوال پاسخ داد.


دوست دارید در طول این تورنمنت مقابل کدام تیم بازی کنید؟


-فرانسه، میزبان رقابت‌ها. چه جوی بشود این مسابقه! تجربه کردن آن فوق‌العاده خواهد بود.


در آخرین لحظات قبل از شروع بازی چه می‌کنید؟


-یکبار دیگر با خودم خلوت می‌کنم؛ تمرکزم را جمع می‌کنم و در ذهنم به مرور وظایفی که باید انجام دهم و طی نود دقیقه انتظارم را می‌کشند می‌پردازم.


موقع رهسپار شدن برای اردوهای تیم ملی، خداحافظی از خانواده چقدر برایتان دشوار است؟


-همیشه برایم سخت است. ما زمانی طولانی در راه‌ها و مسافرت‌ها هستیم و خانواده در کنار سلامتی مهم‌ترین چیزی است که داریم.


کدامیک از بازیکنان فرانسه برای شما بطور خاص شگقت‌انگیز به نظر می‌رسیدند؟


-زین‌الدین زیدان. او همیشه قدرتمند ظاهر می‌شد. موقعی که من در اولین تیمم به عنوان بازیکن دهم بازی می‌کردم، مسلما زیزو الگویم بود و یک وزنه غیر قابل انکار در این پست محسوب می‌شد.


کدامیک از تیم‌ها را به عنوان مدعی قهرمانی در یورو قلمداد می‌کنید؟ طبعا در کنار آلمان.


-به نظر من فرانسه و اسپانیا.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد