وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصاحبه مفصل با شورله: بسیار خوشحالم فقط در تمرینات مقابل بواتنگ و هوملز قرار می گیرم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آندره شورله به تعویض اول یواخیم لوو تبدیل شده است.  

 

آندره شورله در مسابقات یورو نیز همچون جام جهانی به ذخیره و تعویض اول یواخیم لوو تبدیل شده است، او در مصاحبه با DFB به سوالاتی پاسخ داد.

 

آقای شورله شما در دور یک شانزدهم نهایی مقابل اسلوواکی قرار می گیرید، چه چیزی سبب می شود که در این بازی شانس داشتن نقش محوری را برای خود قائل باشید؟


رسیدن به دور بعدی مهم تر از هر چیزی است. ما می خواهیم خودمان را ثابت کنیم و نشان دهیم به اندازه کافی برای رفتن به دور بعد قدرتمند هستیم، همه ما نهایت تلاشمان را برای رسیدن به این امر خواهیم گذاشت و وقتی در زمین می رویم باید با 100 درصد توان بازی کنیم.

تا کنون در هر بازی مدت زمان بازی خود را 12 دقیقه افزایش داده اید، در بازی اول 12 دقیقه ، در بازی دوم 24 دقیقه و در بازی سوم 36 دقیقه، پس در بازی آینده مقابل اسلواکی باید 48 دقیقه بازی کنید! آیا از مدت زمان بازی خود در تیم راضی هستید؟


همه ما می خواهیم تا جایی که ممکن است بازی کنیم، اگر از لاین آپ باشد که بهتر. اما همه بازیکنان باید این تشخیص را داشته باشند که همه چیز در اطراف تیم اتفاق می افتد و تیم مهم ترین چیز است، یکی از کلیدهای موفقیت در چنین مسابقاتی کنار گذاشتن فرد گرایی است. شما در مسابقات قهرمانی اروپا نمی توانید موفق باشید زمانی که 11 نفر در زمین هستند و 12 نفر دیگر در کنار تیم ناراضی باشند.

آیا از آمار خود برای مانشافت باخبرید؟


نه با جزییات زیاد اما می دانم 20 گل زده ام.

شگفتی مسابقات از نظر شما تاکنون چه بوده است؟


پرتقال انتظار این استارت نچندان خوب را نداشت، من از سوئد هم انتظار بازی بهتری داشتم اما تیم های قوی همه در مسابقات حاضرند و شگفتی بزرگی رخ نداده است.

بهترین بازیکن تورنمنت تا کنون چه کسی بوده است؟


تونی کروس

چرا؟


دقت او در بازی فوق العاده است، شما می توانید توپ را به او پاس دهید و منتظر یک راه حل مناسب باشید. او هروقت لازم باشد به بازی سرعت می دهد و هر وقتم لازم باشد آن را آرام می کند، کروس به طرز باورنکردنی ای هوشمند است.

بهترین مدافع جام چه کسی بوده است؟


ایده ای در این باره ندارم

آیا ژروم بواتنگ؟


قطعا بله

بازی مقابل او در تمرینات چگونه است؟


بازی مقابل او بسیار دشوار است، همیشه خود را در موقعیت صحیح قرار می دهد و سیار قدرتمند و سریع است. به همراه هوملز خط دفاع برجسته ای داریم، من بسیار خوشحالم که فقط در تمرینات مقابل آنها قرار می گیرم.

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد