وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کیمیش: لام بهترین دفاع کناری جهان است؛ اصلا قابل قیاس با او نیستم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع ملی پوش تیم ملی آلمان در کنفرانس مطبوعاتی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.   

آلمان در رقابت های یورو 2016 باید روز یکشنبه به مصاف اسلواکی برود. یاشوا کیمیش هافبک میانی بایرن مونیخ در بازی سوم برابر ایرلند شمالی در پست دفاع راست به میدان رفت و نمایش بسیار خوبی از خود نشان داد. به گزارش DFB، کیمیش در کنفرانس مطبوعاتی روز گذشته خود به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

بازی اول خود در یورو که بسیار تاثیر گذار بود:


به وضوح داشتن این چنین نمایشی در بازی اول و پیروزی تیم بسیار عالی است. هر چند من تمرکزم را روی بازی بعدی با اسلواکی قرار داده ام.

نقش باستین شواین اشتایگر:


باستین کاپیتان تیم است. برای بازیکنان جوان و آن هایی که زیاد بازی نکرده اند دیدن نحوه رهبری همراه با روحیه مثبت و تیمی او عالی است.

مقایسه شدن با کاپیتان تیم قهرمان جام جهانی 2014:


به نظر من فیلیپ لام بهترین مدافع کناری جهان است و اصلا قابل قیاس نیستیم.

حمایت شدن از سوی خانواده:


رابطه بسیار خوبی با خانواده ام دارم. هرگز احترام به پدر و مادر و خواهرم را فراموش نکرده ام. این برای من بسیار مهم است. داشتن دوست در تیم هم بسیار مهم است. من با مانو (نویر) به خوبی کنار می آیم. همه چیز بین ما در حال حاضر عالی است و از نکاتی که مانوئل و توماس (مولر) به من می گویند واقعا استفاده می کنم.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
آلمان شنبه 5 تیر 1395 ساعت 13:50

اسلواکی میبریم قاطعانه...
اما باید کارت زرد نگریم... بازی بعد با هوشیاری و روحیه بالا میروز هستیم..
ایشالا مانشافت قهرمانه..
پیشاپیش تبریک

عقاب سفید شنبه 5 تیر 1395 ساعت 14:16

سلام
دراین چندسال که لام از فوتبال وبایرن خداحافظی نکرده باید به طور ویژه با کیمیش کار کند تا سانتر کردن و قدرت دربیل در کناره ها وبازیخوانیش تقویت گردد.
..
..
دراین جام واقعا جای لام 32 ساله خالیست!!! بازیکنان تیم های دگر با35تا38سال بازی میکنند ولی او از بازی ملی خداحافظی کرد.
.
او با آموزش کیمیش باید دین خود را اداکند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد