وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر ژرمنها پس از تساوی برابر لهستان

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شب گذشته در دومین دیدار مرحله گروهی جام ملتهای اروپا 2016 تیم ملی فوتبال آلمان با نتیجه 0 - 0 برابر تیم ملی فوتبال لهستان متوقف شد. در ادامه نظر ژرمنها را راجع به این دیدار می خوانید.  

 

 

یواخیم لو:

به طور کلی فکر می‌کنم که این تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود. به لحاظ دفاعی ما عملکرد خوبی داشتیم و بازیکنان در این پست بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند،‌اما در خط حمله و در زدن ضربات نهایی ما هیچ راه‌حلی نداشتیم تا به گل برسیم. ما از این نتیجه راضی نیستیم چرا که 2 امتیاز از دست دادیم.ما آلمان هستیم و همیشه برای بردن وارد میدان می‌شویم. اگر می‌خواهیم در دیدارهای بعدی دچار چنین مشکلی نشویم باید سرعت بازی‌مان را بالاتر ببریم. البته در آخرین دقایق بازی فرصت خوبی برای گلزنی داشتیم که آن را به سادگی از دست دادیم،‌اما برای دیدارهای بعدی این ضعف را برطرف خواهیم کرد.

 

توماس مولر:
به شخصه از این نتیجه راضی نیستم. این که در زمین باشم و نتوانم موقعیت گلزنی خلق کنم مرا آزار می دهد. از اینکه در دو بازی اخیر نتوانسته ام گل بزنم ناراحت هستم. ما در موقعیت های تک به تک خوب عمل نمی کنیم و دفاع حریف را به خوبی باز نمی کنیم. باید برای رویارویی با رقبای بعدی این مشکل را حل کنیم.

 

تونی کروس:

بازی کردن مقابل لهستانی که شناخت خوبی از آلمان داشت کار راحتی نبود، هر چند ما در خط حمله فرصت های خوبی برای گلزنی داشتیم. موقعیت ها برای ما فراهم شد،‌اما استفاده خوبی از آنها نداشتیم و موفق به گلزنی نشدیم. ما به لحاظ تکنیکی اشتباهات زیادی مقابل بازیکنان لهستان مرتکب شدیم، درست در خط حمله و جایی که می‌توانستیم به گل‌هایی برسیم. مقابل لهستان خیلی کم توانستیم عملکرد بی نقص داشته باشیم و در مقابل حریف ضدحملات خطرناکی داشت که در خط دفاع به خوبی آنها را مهار کردیم. حالا این بازی برای ما تمام شده و باید در بازی آخر مقابل ایرلندشمالی پیروز شویم و راهی مرحله بعدی مسابقات شویم. اگر می‌خواهیم صدرنشین گروه باشیم و به دور بعد برویم، باید در بازی آخر با قدرت بازی کرده و 3 امتیاز بازی را تصاحب کنیم.

 

جروم بواتنگ:

ما امشب برابر لهستان بازی فشرده و سختی را پشت سر گذاشتیم. در این بازی خوش شانس بودیم که گلی دریافت نکردیم. ما در این دیدار فرصت خوبی نداشتیم تا دروازه لهستان را باز کنیم. می توانم بگویم که در دیدار امشب خط دفاعی ما نسبتا بهتر از دیدار گذشته ما مقابل اوکراین عمل کرد. هر چقدر که امشب در خط دفاعی مطمئن عمل کردیم در خط حمله ضعیف بودیم و تاثیر لازم را نداشتیم.

 

متس هوملس:

امشب برابر لهستان بازی بسیار سخت و تاکتیکی را داشتیم. موقعیت‌های خوبی برای ما در این بازی به وجود آمد اما ما قدر این موقعیت‌ها را ندانستیم. تمام این موقعیت‌ها به هدر رفت و همه انها به خاطر بی دقتی بود. ما در این دیدار دفاعی بازی نکردیم و در نیمه دوم همه به جلو آمدیم و فشار زیادی روی دروازه حریف آوردیم ولی بی دقتی باعث شد نتوانیم به گل برسیم.

 

آدام ناوالکا (سرمربی لهستان):

ما در این بازی بسیار خوب بودیم و توانستیم در تمام دقایق با هوشیاری عمل کنیم. ما در برخی از دقایق به صورت عمدی برای آلمان فضا می‌دادیم تا بتوانیم با ضد حملات به آنها ضربه بزنیم. من از عملکرد بازیکنانم در این دیدار راضی هستم. بازیکنان در این دیدار با جان و دل بازی کردند. تنها چیزی که در این دیدار مرا راضی نمی‌کند این است که نتوانستیم گلزنی کنیم. اما در کل نتیجه تساوی عادلانه بود. لواندوفسکی همیشه برای ما مفید بازی کرده است. او اگرچه در دیدار قبلی ما مقابل ایرلندشمالی یا بازی امشب برابر  آلمان گلزنی نکرد اما همه کار برای تیم انجام داد. او همیشه به فکر تیم است و برای همبازی‌هایش موقعیت سازی می‌کند و در کار دفاعی نیز مشارکت می‌کند. در کل او بازیکن فوق‌العاده‌ای است.

 
روبرت لواندوفسکی (بازیکن لهستان):

واقعا بازی کردن مقابل آلمان، تیمی که قهرمان جام جهانی شده کار بسیار سختی است، بنابراین ما از تساوی مقابل آنها راضی هستیم. البته در این مسابقه ما فرصت های خیلی خوبی برای گلزنی در اختیار داشتیم که با کمی دقت حتی می‌توانستیم آلمان را شکست بدهیم، اگر چه آلمان‌ها هم صاحب فرصت‌هایی شدند. در ابتدا ما می‌خواستیم که با دفاع کردن خوب از آلمان گل نخوریم و در ادامه به گل برسیم. هدف اول ما دفاع بود چون آلمان تیم قابل احترامی است.

 

یاکوب بلاژیکوفسکی (بازیکن لهستان):
بسیار عالی عمل کردیم، خصوصا در خط دفاعی. فرصت هایی برای گلزنی داشتیم اما متاسفانه موفق به استفاده از آن ها نشدیم. از اینکه یک امتیاز بدست آوردیم بسیار خوشحال هستیم و هم اکنون در گروه خود در موقعیت خوبی قرار داریم. هم اکنون باید سعی کنیم تا در دیدار بعدی خود به پیروزی دست یابیم.

نظرات 4 + ارسال نظر
بی نام جمعه 28 خرداد 1395 ساعت 08:05

بنده خدا پپ
حق داشت گوتزه را زیاد بازی نمی داد، بازیش توی دورتمندم چنگی به دل نمی زد
خدیرا هم که انصافا بود و نیودش فرق نمیکنه
مولر هم که روی دور نیست
اما دم کروس،هوملس،بواتنگ و هکتور گرم
اگر اینها نبودند نه خوب دفاع میکردیم نه خوب حمله...
نباید مساوی میکردیم
بعضی بازیکنا باید خداحافظی کنند تا دیگران جاشون بیان گومز،خدیرا،پودولسکی
مربی هم باید تنوع تاکتیکی بیشتری داشته باشه

سلطان لواندوفسکی جمعه 28 خرداد 1395 ساعت 10:17

خداوکیلی موندم چیکار کنم.از یه طرف سلطان لوا و لهستان دوست داشتنی.
از یه طرف آلمان که عشق اولمه و کلی باهاش بودم.
از آخرش طرف آلمانو گرفتم.
ولی خوب شد که مساوی شد.

لواندوفسکی:گل هایم را برای آلمان کنار گذاشتم.
این که نشد......
حالا بگو.........................


لواندوفسکی:گل هایم را برای به گریه انداختن کشور نجس و مردشور برده پپ و موراتا و پیکه و اینیستا و دخیا کنار گذاشته ام.

این خیلی قشنگ تره

bobak جمعه 28 خرداد 1395 ساعت 11:48

درست است که مانشافت هنوز ضعفهای دارد . در دفاع کناری مشکل دارد خصوصا دفاع راست . هنوز فوروارد کلاسیک هدف را هنوز پیدا نکرده است البته یک سری جابجایی بین بازیکنان حتما انجام خواهد شد . امیدوارم بهتر شوند هنوز برای قضاوت زود است

alireza جمعه 28 خرداد 1395 ساعت 18:25

اصلا حمله های سریع نداشتیم
صبر میکردیم برن تو دفاع بعد پشت محوطه پاسکاری کنیم
گومز 20 دقیقه اومد تو 1 پاس بهش ندادن!
دفاع راست و چپ تعطیل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد