وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اوزیل: فقط نظر لوو برایم مهم است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مسوت اوزیل، ستاره تیم ملی آلمان، اعلام کرد تنها به نظرات یواخیم لوو در مورد بازی هایش در یورو ‏‏2016 اهمیت می دهد.‏   

 
اوزیل در اولین دیدار آلمان در یورو 2016 مقابل اوکراین به میدان رفت و پاس ‏گل دوم تیمش را برای باستین شواین اشتایگر فراهم کرد.‏
علی رغم نقشی که اوزیل در کسب این سه امتیاز داشت، گروهی نمایش او در این دیدار را مورد انتقاد ‏قرار دادند اما ستاره آرسنال تاکید کرد تنها به نظرات سرمربی تیمش اهمیت می دهد.‏
او به خبرنگاران گفت:" آنچه بقیه می گویند، چه مثبت باشد و چه منفی، برایم اهمیتی ندارد. برای من، ‏تنها خواسته مربی مهم است. من از اینکه او به من اعتماد دارد، لذت می برم و فکر می کنم با توجه به ‏پاس گل فوق العاده ای که دادم، نمایش خوبی ارائه کردم. این به من و همه تیم اعتماد به نفس داد." 

او همچنین در پاسخ به اینکه با توجه به پیروزی دشوار مقابل اوکراین، آیا آلمان در مقابل تیم های مدعی ‏به مشکل نخواهد خورد، گفت:" صحبت در این مورد خیلی زود است. این بازی اول بود و باید به سه ‏امتیاز می رسیدیم؛ کاری که انجام دادیم.
ما بازی به بازی پیش می رویم. اکنون باید با لهستان بازی کنیم و می خواهیم بار دیگر به سه امتیاز ‏برسیم."‏

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد