وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هامان: شاید در آلمان برای اوزیل به اندازه کافی ارزش قائل نیستند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دتمار هامان هافبک شوت زن سابق آلمان خواستار نگاه پر ارزش تری نسبت به مسوت اوزیل شد.   

 

دتمار هامان هافبک شوتزن سابق مانشافت که سابقه بازی در لیگ برتر و باشگاه لیورپول را نیز در کارنامه دارد معتقد است برای اوزیل در آلمان ارزش زیادی قائل نیستند. او در مورد اوزیل به Daily Star، می گوید:

’’ من فکر می کنم کار او در آلمان شاید کم ارزش جلوه داده می شود، اما او می خواهد یکی از بازیکنان کلیدی مانشافت در یورو 2016 باشد، او قادر به انجام کارهایی است که از هیچ کس دیگری ساخته نیست.
 ‘‘

اوزیل که به عنوان بهترین بازیکن ارسنال هم در این فصل شناخته می شود با توجه به این عملکرد هم نتوانست به تیم خود برای کسب حتی یک جام در این فصل کمکی کند و تنها جام در دسترس برای وی همین جام ملت های اروپا خواهد بود. او که به همراه آلمان قهرمان جام جهانی نیز شد در این فصل با ارسال 19 پاس گل فقط یک پاس با امار 20 گل تیری هانری که بهترین آمار تاریخ لیگ جزیره است فاصله داشت.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
نوید جمعه 14 خرداد 1395 ساعت 09:47

واقعا یه این بازیکن ها که نگاه میکنی پی میبریم چقدر آلمان از لحاظ بازیکن غنی شده.....
رون رابرت زیلر/کوین تراپ/اشملزر/دورم/اسون بندر/لارس بندر/گوندوگان/رویس/فولاند/مکس کروزه/ماکسی آنولد/بلعربی/روده/برانت/کرامر/وایزر/نیکولا مولر/مکس مه یر.
زنده باد ژرمن

ارجان شنبه 15 خرداد 1395 ساعت 00:56

مسود اوزیل بهترین بازیکنه ژرمنهاست فقط یکم زود کم میاره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد