وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوودس: با تمام وجود برای تیم ملی بازی می کنم؛ از باخت مقابل اسلواکی ناراحت نیستیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کاپیتان تیم ملی آلمان در بازی تدارکاتی مقابل اسلواکی درباره مسائل مختلف به صحبت پرداخت.   

 

دقایقی قبل لیست 23 نفره یوگی لوو برای حضور در یورو 2016 اعلام شد و بندیکت هوودس یکی از مسافران فرانسه خواهد بود. کاپیتان شالکه درباره حضور در لیست نهایی تیم ملی گفت:

’’ با سرمربی تیم به طور مداوم در تماس بودم و خوشحالم و از این تصمیم او قدردانی می کنم. بعد از آسیب دیدگی کار سختی برای رسیدن به فرم اصلی داشتم ولی حالا آماده حضور دریورو هستم. با قدرت آماده ام که در هر پستی بازی کنم و تمام وجودم را برای تیم ملی بگذارم.
 ‘‘

وی درباره هم باشگاهی جوان خود یعنی لروی سانه که او مسافر فرانسه است، گفت:

’’ همه از کیفیت بالای لروی خبر دارند. او قطعا چیزهای متفاوتی به مانشافت اضافه خواهد کرد.
 ‘‘

او همچنین درباره بازی آخر پیش از آغاز یورو صحبت کرد:

’’ بازیکنان در تمرینات شرایط خوبی دارند و ما باید در بازی تدارکاتی بعدی بهتر باشیم، البته ما از باخت مقابل اسلواکی ناراحت نیستیم. بازی مقابل مجارستان در ولتینس آرنا یک آزمون خوب خواهد بود.
 ‘‘

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد