وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: دلتنگ توخل خواهم شد؛ حضور دوباره در فینال برلین ویژه است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی بایرن مونیخ در آستانه آخرین تجربه مربیگری بایرن مونیخ در کنفرانسی خبری حاضر شد. 

 
به گزارش tz پپ گواردیولا پیش از فینال دی اف بی پوکال میان بایرن مونیخ و دورتموند و تجربه آخرین دیدار به عنوان سرمربی بایرن مونیخ، در کنفرانسی خبری حاضر شد و به سوالات مختلف پاسخ داد.

فینال و شرایط ویژه آن:

“این یک فینال است و طبیعتا ویژه خواهد بود. من بیش از 2 سال در آلمان زندگی کردم و از جو فوق العاده اینجا لذت بردم. اما حضور دوباره در برلین به عنوان فینالیست، برای من و بازیکنانم خاص است. ما برای اینکه بار دیگر قهرمان شویم به مبارزه خواهیم پرداخت.
 

ستایش عملکرد بازیکنان در این سه فصل:

“این پسرها (بازیکنان) فوق العاده اند و ارزش های خود را نشان دادند. خیلی از مردم نمی توانند درک کنند که کاری که بازیکنان من در طول این سه سال انجام دادند چقدر سخت بود. ما همیشه در نیمه نهایی حضور داشتیم و دو بار به فینال دی اف بی پوکال رسیدیم. من به این موضوع کاملا افتخار می کنم. در بازی نهایی وی اف بی پوکال، بهترین دو تیم آلمان با یکدیگر روبروخواهند شد.
 

وضعیت گوتسه:

“در آخرین بازی مقابل هانوفر، او دچار شکستگی دنده شد و نمی تواند ما را همراهی کند.
 

پپ گواردیولا در جواب این سوال، که چرا هم اکنون این موضوع بیان شده است گفت:

“بهتر است این را از پزشکان باشگاه بپرسید!
 

توماس توخل:

“دلم برای توماس توخل تنگ خواهد شد. ولی منچستر سیتی دیداری دوستانه با بروسیا دورتموند برگزار خواهد کرد و ما در آنجا یکدیگر را خواهیم دید. برای او در آینده آرزوی موفقیت می کنم.
 
منبع
نظرات 2 + ارسال نظر
فوق ستارگان باواریا شنبه 1 خرداد 1395 ساعت 07:29

برو جمعش کن . از پزشکای باشگاه بپرسید گند زد تو بایرن میندازه گردن پزشکا

اصلان شنبه 1 خرداد 1395 ساعت 15:03

چقدر بی ادب و بی منطق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد