وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بواتنگ: فصل بعد هم من لیدر خط دفاعی هستم

TagvorBerlin_08_get_200516.variant640x360.jpg
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، جروم بواتنگ به هم تیمی جدیدش هشدار داد که فصل بعد هم او مدافع اصلی تیم بایرن خواهد بود.  

متس هوملس دیگر مدافع ملی پوش المان از فصل بعد برای بایرن توپ خواهد زد و جرومه بواتنگ معتقد است با وجود این بازیکن هم لیدر تیم در خط دفاعی خودش خواهد بود:« با اکدن او شرایط من دستخوش تغییر نمیشود.موقعیت من دست نخورده می ماند. من خودم را فصل بعد هم لیدر خط دفاعی می بینم.برای من مهم نیست که چه کسی در کنارم بازی می کند.»


منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد شنبه 1 خرداد 1395 ساعت 11:07

فقط خواهشا برنات کنارت بازی نکنه

آزاد کاکاویسی شنبه 1 خرداد 1395 ساعت 14:23

چه زوجی بشه بواتنگ هوملس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد