وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: یک عذرخواهی به هواداران بدهکارم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی بایرن به دلیل عدم تحقق رویای قهرمانی سه‌گانه از هواداران این تیم عذرخواهی کرد.   

 

پپ گواردیولا که از فصل 14-2013 سکان هدایت بایرن مونیخ را در دست گرفت، هفته آینده در حالی از این مجموعه جدا می‌شود که طی سه سال فعالیتش موفق نشد قهرمانی سه‌گانه در یک فصل را محقق کند. 

او که در فینال جام حذفی مقابل بروسیا دورتموند که شنبه شب در المیپا اشتادیون برگزار خواهد شد، آخرین حضورش روی نیمکت بایرن را تجربه خواهد کرد، در مورد خداحافظی‌اش گفت:" مایلم از باشگاه و از هواداران تشکر کنم و متاسفم که برایشان رویای قهرمانی چمپیونزلیگ را محقق نکردم. یک معذرتخواهی بدهکارم. ببخشید، اما من بی‌نقص نیستم. 

وقتی یک مربی طی سه سال از عهده این مهم برنیاید، باید یک مربی دیگر بیاید. من البته همه کار کردم تا برنده باشم و حالا هم فارغ از حذف از چمپیونزلیگ، به 36 ماه گذشته با افتخار نگاه می‌کنم." 

او در مورد مونیخ هم گفت:" :" من عاشق این شهر هستم. فرزندانم هم از اینکه قرار است اینجا را ترک کنیم ناراحتند. حالا می‌خواهم خانه‌ام را نگه دارم زیرا دوباره همدیگر را خواهیم دید، یا در جشن اکتبر، یا در چمپونزلیگ با منچسترسیتی!"
او درمورد اینکه چطور دختر هفت ساله‌اش والنتینا در حاشیه جشن قهرمانی بایرن در بوندسلیگا اشک ریخت، اما او از این آخرین فرصت برای بروز احساساتش درمورد این شهر و این تیم هم استفاده نکرد، اذعان کرد:" مربی با شیوه بازی‌اش حرف می‌زند، با تیمی که آماده می‌کند. نه با کلمات."
 

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
Bayern<3 جمعه 31 اردیبهشت 1395 ساعت 10:32

3 تا بدهکاری عزیزم ولی عیب نداره سعی خودتو کردی دیگه

bayern جمعه 31 اردیبهشت 1395 ساعت 11:49 http://http:/Gravatar.com

دمت گرم زحمت زیاد کشیدی تیم خوب وهماهنگ داشتی همه آدمها اشتباه میکنن ولی بازم تشکر که سه سال پیاپی قهرمان آلمان کردی

بهمن جمعه 31 اردیبهشت 1395 ساعت 17:35

این کیه ک کنار پپ واستاده چقدر قیافش عجیبه؟؟؟

محمد شنبه 1 خرداد 1395 ساعت 07:33

با این تیم پر ستاره مونیخ حداقل کارو کردی
قهرمانی تو بوندسلیگا با این تیم هم داداش کوچیکه منم میتونست بگیره نکبت
جام حذفی رو هم نمیتونی بگیری
گورتو از المان زودتر گم کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد