وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

قیصر به گوتزه: به لیورپول برو

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اسطوره ی فوتبال المان به ماریوگوتزه پیشنهاد کرد تا به تیمی برود که در آنجا احساس راحتی کند. 

 

گوتزه پس از گذراندن مصدومیتش دیگر در برنامه های پپ جایی پیدا نکرد و گفته می شود سرمربی آتی بایرن هم چندان اعتقادی به وی ندارد.

در حالیکه گفته می شود لیورپول با یورگن کلوپ بدنبال گوتزه می باشد، فرانتس بکن بائر قیصر فوتبال المان کارکردن دوباره زیر نظر کلوپ را بهترین اتفاق برای گوتزه می داند:« اگر جای او بودم، به تیمی می رفتم که در ان احساس راحتی کنم. من واقعا حس میکنم که این بازیکن در بایرن احساس خوبی ندارد، به همین دلیل نمی تواند تمام توانایی هایش را بروز دهد. اگر جای او بودم به تیمی که در انجا راحت بودم می رفتم و دوباره زیر نظر کلوپ کار می کردم.»

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
بایرن همیشه قهرمان شنبه 25 اردیبهشت 1395 ساعت 21:48

فقط همینو بگمو بس، گوتزه بسیار عالیه ولی گواردیولا باعث شد تا به شدت افت کنه !به قدرت میگم که این بازیکن از کاستا و کومن بهتره ولی ....!! دارن از دستش میدن ولی افسوس که کاری نمیشه کرد!!!

bobak شنبه 25 اردیبهشت 1395 ساعت 22:04

برای خودش و هم برای مانشافت بهتر است به مصلحت خودش و مانشافت است که زیر نظر یورگن کلوپ کار کند تا کیفیت بازی خودش حفظ کرده و حتی آنرا ارتقا دهد ارتقا کیفیت گوتزه و امثال او یعنی ارتقا کیفیت مانشافت

محمدرضا از 96 عاشق المان بایرن یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 ساعت 01:36

اصلا برای چی باید بره لعن ت به پپ

قلب دوم یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 ساعت 15:21

مهم برای یک کشور تیم ملی ست، بنابراین یک بازیکن کلیدی در تیم ملی بهتره در باشگاه راحت کار کنه، بااینکه مخالف رفتنش هستیم اما برای خودش و تیم ملی خوشایندتره بره لیورپول
امید به آینده ی شیرین برای این بازیکن دوست داشتنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد