وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بن عطیه: اگر بایرن را ترک کنم احتمالا به رم برمی گردم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مذاکرات اخیر بایرن مونیخ و متس هوملس، بن عطیه را در آستانه خروج از جمع سرخ پوشان قرار داده است.    

مهدی بن عطیه در آخرین اظهارنظر خود درباره ماندن یا ترک مونیخ به Sky ایتالیا گفت:

’’ بایرن در حال مذاکره با هوملس است. اگر باید بروم، خواهم رفت! اما قبل از آن باید فصل را تمام کنیم چرا که شانس کسب سه گانه را داریم. تا پیش از کارمان در این فصل درباره نقل و انتقالات با باشگاه صحبتی نخواهم داشت.
 ‘‘

البته مدتی قبل کاپیتان تیم ملی مراکش درباره حضور دوباره در سری آ صحبت کرده بود و گفته بود:

’’ همه می دانند که رم یک مکان ویژه برای من به حساب می آید و مردم آنجا در قلب من هستند. اگر بایرن را ترک کنم رم مقصد احتمالی من خواهد بود.
 ‘‘

شایان ذکر است، خرید این مدافع نه چندان مطمئن 28 میلین یورو برای بایرن خرج به همراه داشت.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
امین سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1395 ساعت 10:56

ای کاش بره
نه از قیافش خوشم میاد نه از سبک بازیش
مصدومیتم که خیلی داره
از خریدهای آقای پپ!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد