وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها و مادریدی ها پیش از دیدار فردا شب

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا فردا شب از ساعت 23:15 بایرن مونیخ میزبان اتلتیکو مادرید است. در ادامه نظر بازیکنان و مربیان دو تیم را راجع به این دیدار می خوانید. 

 

 

پپ گواردیولا:

حضور توأمان توماس مولر و روبرت لواندوفسکی در ترکیب:
-هنوز نمی‌دانم. ما به این دلیل که توماس در زمین نبود نباختیم، و اگر فردا ببریم هم بخاطر حضور توماس نخواهد بود.
وضعیت ریبری:
-او در هر صورت به ما کمک خواهد کرد، فرقی نمی‌کند از ابتدا در زمین بازی یا در نیمه دوم بیابد.
چمن ورزشگاه ویسنته کالدرون:
-چمن‌ها کوتاه شده بودند و این مزیت آشکاری برای اتلتیکو بود. البته این موضوع در شکست ما تاثیری نداشت. آدم باید خودش را وفق دهد و این فرمولی است که در تمام زندگی باید به آن توجه کرد.
نقاط قوت اتلتیکو:
-آنها در میانه میدان خیلی فشرده می‌ایستند. بازیکنانش چهار-پنج سال است که با هم همبازی‌اند و این نکته است که آنها را قدرتمند می‌کند.
داگلاس کاستا:
-بخش اعظم قدرتی که در دور رفت داشتیم مدیون اوست. توانایی‌های این بازیکن انگار حد و مرزی ندارند، البته از نظر روحی لازم است هنوز هم قوی‌تر شود.
نقش روحیه تهاجمی ویدال در تغییر نتیجه:
-جنگندگی و خروش آرتورو ویدال برای بردن مسابقه کافی نیست، البته اهمیتش به واسطه تاثیری که در بازی می‌گذارد غیرقابل انکار است.
استراتژی دفاعی مدنظر کادر فنی بایرن:
-ما می‌توانیم در جلوی زمین هم به خوبی دفاع کنیم، نه فقط در محوطه جریمه. مربیان قدیم فقط در هیجده قدم برنامه دفاعی داشتند، اما من فلسفه دیگری دارم و در اثر همان هم ما با آلابا و کیمیچ که هیچ کدام در زمینه دفاع میانی دانش‌آموخته نیستند هم گل‌های خیلی کمی دریافت کرده‌ایم.
آمادگی بواتنگ:
نمی‌دانم تا چند دقیقه می‌تواند دوام بیاورد؛ این را در بازی خواهیم دید.
دیدگاهت درباره فیلیپ لام:
نمی‌توانید تصورش را بکنید که من چقدر از اینکه این شانس را داشتم مربی این بازیکن باشم احساس خوشبختی می‌کنم. او یکی از بهترین مدافعان راست تاریخ فوتبال است. انگار او بازیکن خود من بود.
فرناندو تورس:
- او بازیکن خیلی خطرناکی است. دستیاران من شناخت خیلی خوبی از او دارند. برایش خوشحالم که دوباره در خانه است.
برنامه‌ات برای بازی فردا:
-بازی سختی خواهد شد. آنها فقط در تدارک ضدحمله خواهند بود، در عین حال راه‌های پاسکاری و مسیر حرکت از میانه میدان را نیز خواهند بست. همیشه حمله کردن با کل تیم دشوارتر از حمله کردن با دو یا سه بازیکن است. با این وجود فردا بار دیگر با همه تیم به حمله خواهیم پرداخت. البته وقتی با سرعت رو به جلو حرکت کنی، ریسک ضدحمله دادن را هم باید قبول کنی. ما برای کنترل بازی و رسیدن به موفقیت به مالکیت توپ نیاز داریم. البته همانطور که از اتلتیکو یاد گرفته‌ایم، بردن در نبردهای تن به تن هم مهم است. حضور در نیمه‌نهایی افتخار بزرگی برای ماست. لازم است بهترین عملکرد خود را ارائه کنیم تا به فینال راه یابیم.
لحظات خاصت با بایرن:
-اینجا با من خیلی خوب رفتار شد. استادیوم هم همیشه پر بود و هست و مردم زیادی تلاش می‌کنند خودشان را به آلیانس آره‌نا برسانند. ما هم دستاوردهای متعددی داشتیم، من سعی کردم اینجا سبک تازه‌ای باب کنم، حتی اگر چه گاهی خیلی کار سخت می‌شد. البته انتقاد همیشه و همه جا هست، فرقی نمی‌کند در اسپانیا باشید یا در ایتالیا یا آلمان.
اهمیت چمپیونزلیگ:
-بردن این تورنمنت بیش از حد تصور دشوار است. ما در این رقابت‌ها طی سالیان اخیر دستاوردهای زیادی داشتیم، اگر چه که کار زیادی می‌طلبید و جام‌های دیگر را مختل می‌کرد. اما اگر قهرمانی هم با آن بیاید، آنگاه همه راضی و خوشنود خواهد بود.

 

مانوئل نویر:
رویکردت به بازی فردا:
-ما از آمادگی خوبی برخورداریم و به نقاط قوت خود آگاهیم، به نقاط قوت اتلتیکو هم همینطور. می‌خواهیم هر طور شده مسافر میلان شویم.
اهمیت کسب سه‌گانه برای دوران کاری گواردیولا در مونیخ:
-ما می‌خواهیم این هدیه برای پپ مهیا کنیم. اما برای خودمان و برای هوادارانمان نیز هم.
امکان دستیابی به گل:
-ما می‌توانیم مقابل تیم‌هایی که قدرت دفاعی بالایی دارند هم گل بزنیم. در این راه بازی مقابل یووه کمک زیادی به ما کرد.
همتایت یان اوبلاک:
-او دروازه‌بان بسیار خوبی است. همکاری عقب زمین آنها تحسین‌برانگیز است و با مدافعانش با یکدیگر بسیار هماهنگند.
عادت حذف مقابل حریفان اسپانیایی:
-تا سه نشه بازی نشه! فردا هر چه در توان داریم به کار خواهیم بست تا به میلان برویم.
تفاوت گلادباخ و اتلتیکو:
-اتلتیکو جوی که در یک مرحله نیمه‌نهایی در استادیوم ما پدیدار می‌شود را نمی‌شناسد. این بازی، بازی دیگر خواهد شد.  

  

دیه گو سیمئونه (سرمربی اتلتیکو مادرید):

هیچ شرمی ندارم که تایید کنم می ترسم؛ چه حالا و چه قبل از هر بازی دیگر. ‏باید برویم و پیروز شویم. می دانیم که با تساوی می توانیم صعود کنیم اما نباید به این راضی باشیم. ‏پیروزی، جوهر فوتبال است.
سیمئونه همچنین در مورد سبک بازی تیمش و تفاوت آن با سبک بازی مورد نظر پپ گواردیولا، گفت:" ‏اول از همه بگویم که من به نظر همه احترام می گذارم. همه ما دلایلی داریم و شیوه های متفاوتی برای ‏بازی کردن داریم. ‏فوتبال ورزشی فوق العاده است. شیوه های متفاوتی برای بازی کردن وجود دارد. شیوه بازی کردن به ‏بازیکنانی که در اختیار دارید، بستگی دارد. برای من بودن در این باشگاه و کار کردن با این تیم، فوق ‏العاده است. هدف من تقویت کردن بازیکنان است. بزرگترین مسئله ای که به آن افتخار می کنم، این است ‏که بازیکنان را تقویت می کنم، نه ایده هایی که دارم.‏ در دیدار رفت ما به شیوه ای بازی کردیم که فکر کردیم برای مان خوب بود. فردا می بینیم که ما و بایرن ‏چقدر قوی هستیم. فکر نمی کنم فشار اضافه ای روی بایرن باشد. تنها شیوه ای که می توانیم راحت باشیم، ‏این است که خودمان باشیم. این مطمئن کننده ترین چیزی است که می توانیم به هواداران بگوییم.

 

گابی (کاپیتان اتلتیکو مادرید):

همه ما به خوبی آماده شده ایم. یک تیم متحد که با همین اتحاد به اینجا رسیده ایم. ما تا به اینجا فصل فوق العاده ای داشته ایم و فرداشب هم برابر یکحریف بزرگ به میدان خواهیم رفت. من از همین جایگاه فعلی هم راضی هستم و الان در نیمه نهایی هستیم و فردا بازی می کنیم تا ببینیم چه پیش می آید. برای رسیدن به فینال شما باید بهترین ها را شکست بدهید و بایرن هم یکی از همین بهترین هاست. همه چیز خیلی شبیه به بازی رفت خواهد شد و ما آمده ایم که برنده باشیم.

 

فرناندو تورس (بازیکن اتلتیکو مادرید):

خدا را شکر می کنم که دوباره به اتلتیکو برگشتم. هر روز که تمرین می کنیم من یک چیز جدید از بازیکنان جوان تیم یاد می گیرم. فردا نیز ما باید در یک دیدار حساس به میدان برویم و می خواهیم در این دیدار پیروز شویم. ما می دانیم که چه تیمی هستیم. ما بدون یکدیگر چیزی نیستیم و تیمی هستیم اگر در دفاع خوب هستیم ولی به گل هم می توانیم به خوبی برسیم. در اتلتیکو ما برای یکدیگر می جنگیم و این کیفیتیست که هر یک از ما برای تیم به ارمغان آورده است. فردا نیز برای برد بازی خواهیم کرد و همه چیزمان را می دهیم تا رویمان محقق شود.

 

خونفران (بازیکن اتلتیکو مادرید):

یک قدم کوچک تا رسیدن به فینالی که همه رویایش را داریم باقی است. مطمئنم که در فضایی فوق العاده در برابر تیمی تاریخی بازی خوبی خواهیم داشت. فکر می کنم در نیمه اول بازی رفت بازی خوبی ارائه دادیم که به ما اجازه داد تا در نیمه دوم به آن تکیه کنیم. ما تیمی هستیم که خیلی خوب دفاع می کنیم و در هر لحظه تا نهایت توان خود را می گذاریم. فکر می کنم اگر از لحظه اول با تمام توان در بازی ظاهر شویم می توانیم بازی را به آنجایی که می خواهیم برسانیم. برای بازی در برابر بازیکنان برجسته باید  خیلی متمرکز باشید. می دانیم که این بازی با جزئیات تعیین می شوند و باور دارم اوضاع آنطور که ما می خواهیم پیش خواهد رفت. می رویم که خوب دفاع کنیم و خوب حمله کنیم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد